Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Schitterende kleuren........(hele diepe zucht) het doet de regen van vandaag weer even vergeten!
Nikon D3000, AF-S Nikkor 18-55 mm VR, AF-S Nikkor 55-200 mm VR, Nikkor 85 AFS DX Macro, SB-600 Flitser
Nikon Coolpix P2
Oude pentax analoog ME uit 1980 met 40mm lens die nu een 2e leven heeft als omgekeerde lens.
Heel mooi Jos, Nrs. 3 en 8 vind ik heel mooi. Gelukkig hebben we hier niet de wateroverlast die jullie hebben. Eén van de kinderen woont in Grubbenvorst, vlak aan de rivier. Dat is geen pretje denk ik met de komende watervloed vanuit België.
Bedankt voor jullie reactie
Het doet inderdaad de regen even vergeten bij jullie dan , want ik heb al 2 dagen de hele kelder onder water staan en zolang het blijft regenen en de grond verzadigd blijft heb ik nog deze ellende . Ik heb een professionele waterzuiger die ik de hele dag door gebruik en schep zo'n 6 keer per dag de put leeg , dus jullie snappen het al van mij mag de zon weer komen .
groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven