Dramatisch vooruizicht

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
duck304

Dramatisch vooruizicht

Bericht door duck304 » ma nov 15 2010 11:03 pm

Dag allemaal,

Ik was vorig weekend met m'n vriendin in het Robbenoordbos en daar heb ik diverse foto's gemaakt en wil ik graag aan jullie laten zien wat jullie ervan vinden.
Ik plaats ze hier maar ook bij Foto beoordelingen.

Afbeelding

Alvast bedankt voor de reacties

Groetjes
Dave

Rick S.

Re: Dramatisch vooruizicht

Bericht door Rick S. » ma nov 15 2010 11:08 pm

Vind de foto niet echt geslaagd, hij is gewoon bewogen, 1/30ste uit de losse hand is ook vragen om moeilijkheden. (ga er even vanuit dat je geen monopod/statief hebt gebruikt) En ik vind de compositie ook niet echt fijn om naar te kijken.

duck304

Bericht door duck304 » ma nov 15 2010 11:19 pm

Ik had toen wel een monopod gebruikt maar het was op een bruggetje en was niet echt ruim.
Persoonlijk vind ik de compositie wel grappig icm de nabewerking.
Het geeft een beetje dramatische uiterlijk. Ze kijkt vanaf de brug in de verte (vooruitzicht) en de kleur maakt het wat dramatischer

Maar uiteraard is dat allemaal persoonlijke voorkeur.
Dat bewogen is niet iets persoonlijks en daar ga ik wel goed op letten in vervolg.
Ik ben nu enige tijd gestopt met de fotografie (tijd gebrek) en nu wil ik de draad weer oppakken...

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » di nov 16 2010 5:43 pm

Lijkt wel erg op de foto's in een ander draadje. Deze lijkt me wat sterker, maar wel jammer dat hij technisch wat minder is.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”