Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Mooie serie hoor, wat zijn het toch statige beesten...
Vind foto 3 er erg mooi uitzien, daar poseerde de zwaan mooi voor je
Gr. Niels
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon... Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
Mooie foto's, alleen staan de zwanen wel vaak in het midden.
Ik bezondig mezelf daar ook nog steeds aan, maar bijvoorbeeld 4 en 6 zouden beter zijn als er rechts meer ruimte was.
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
Bedankt voor jullie reactie .
Tony ik ben het wel met je eens , maar soms sluipt deze compo er wel eens door omdat je zo gefocust bent om de zwaan mooi in beeld te krijgen of een apart moment vast te leggen zoals met de waterdruppels uit de snavel bij foto 6 dat je de zwaan midden in het beeld plaatst om de foto mooi op te vullen met als nadeel inderdaad dat e zwaan dan precies in het midden staat .
groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
Eindelijk weer eens een zwaan die behoort te zijn zoals hij is, en niet zwaar overbelicht.
Klein minpuntje foto 2 heeft iets bewegingsonscherpte, en foto 6 als enigste iets overbelichting.
Maar verder vind ik dus foto 3 en 5 een absolute topper.
Wat het in het midden staan betreft je kan ze nog iets croppen, maar ik vind het hier niet storend.
ook jij het hier een punt , het is inderdaad jammer van de incomplete weerspiegeling in het water , dat maakt de foto net weer even iets minder maar ja volgende keer beter zullen we maar zeggen .
groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven