Portret en M stand allebei op:
1/30
F5,6
135mm
ISO800
FLASH

Het was als voorbeeld maar mischien net een verkeerde foto dacht dat bij beide de flits ging maar misschien stond mijn flitser dan op de Comander Mode als ik thuis ben zal ik dat even controleren.Bob42 schreef:Bij de eerste foto is de flits niet afgegaan, bij de tweede wel. Zie de exif-info.
Ik doe zo als je vast heb gezien veel aan macrofotografie en daar staat mijn camera vrijwel standaard altijd op iso200 ben me in portretfotografie aan verdiepen en merk op dat je daar hogere iso voor gebruik en ben wat aan proberen tot wat je kan gaan bij een d90 ja weet in de instelling kan ik tot iso3200 maar dan heb ik mega ruis leuk voor als je snel marsmannetjes wilt fotograveren in de donker. Geloof dat ik veel meer moet kunnen met mijn d90 dan ik tot nu denk te kunnen.Jasiu schreef:Mooie foto's op je site Jaco...
en dan je camera niet begrijpen ?![]()
Ik ben een beetje confuus hoor ...
Maar kan ook aan mij liggen
george013 schreef:Zal wel een foute reactie zijn, maar verkoop je ook Eneloops
George
Snap niet helemaal van waar die vraag? Vraag je gewoon om een merk batterijen of is dit een grap die ik niet begrijp snap niet het verband?george013 schreef:Zal wel een foute reactie zijn, maar verkoop je ook Eneloops
George
george013 schreef:Natuurlijk niet. Jij had toch ijzersterke argumenten.
George