weer opnieuw gebruikt worden.
http://blog.markee.be/2009/10/10/nikon- ... paparazzi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is in ieder geval duidelijkJanR schreef: Kortom ik heb de goede keuze gemaakt.
Waarom zou dat erg zijn voor wat testfoto's?JanR schreef:Ben alleen nog even bezig om dit in te regelen ook met de restrictie dat ze niet gekopieerd kunnen worden.
Het is geen specialiteit van me, maar ik wil t.z.t. best even een poging doen of het me lukt. Stuur maar een PB als je wat te testen hebt.JanR schreef:Nee hoor je kunt prima scripts op de achtergrond mee laten draaien dat je met de muis en allerlei andere copy acties helemaal niets bereikt.
Je kunt dan alleen doen wat de bouwer van de site voor ogen heeft.
En of het 100% veilig is dat weet je nooit.
Je kan toch gewoon een screendump maken? Helpt geen script tegen.JanR schreef:En of het 100% veilig is dat weet je nooit.
Precies. En dat is ook meteen de reden waarom het weinig zin heeft om foto's tegen kopiëren te beschermen als je ze niet tegelijk op een zodanig klein formaat laat zien (liefst ook nog met een hinderlijk stempeltje door het midden) dat men het niet de moeite van het kopiëren waard vindt. Dus kopiëerbescherming en óók 100% formaat, tenzij met een raster van copyright-stempeltjes is tegenstrijdig.flitslicht schreef:Je kan toch gewoon een screendump maken? Helpt geen script tegen.JanR schreef:En of het 100% veilig is dat weet je nooit.