Spullen goedkoper op de ZOOM Experience dan in de winkel??
- jacogrinwis
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Spullen goedkoper op de ZOOM Experience dan in de winkel??
Hallo ik wil de Nikon 70-300VR lens gaan aanschaffen en ga aankomende zaterdag voor het eerst naar de ZOOM Experience en vraag me af zijn daar de spullen goedkoper dan in de winkel?
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Spullen goedkoper op de ZOOM Experience dan in de winkel
Er zullen ongetwijfeld aanbiedingen zijn die tijdens deze dagen wat goedkoper zijn. Maar of er een aanbieder is die de 70-300 in de aanbieding heeft is natuurlijk nog maar de vraag. Maar het is al over 3 dagen, en je gaat er toch heen, ik zou dus gewoon de centjes meenemen en rond gaan neuzen. Wel uitkijken voor zakkenrollers natuurlijk, anders gaat het een heel duur lensje worden.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Diezelfde vraag had ik ook al een paar dagen in m'n hoofd, alleen gaat het bij mij om de D90. De afgelopen 2 jaar heb ik op de ZOOM ook geneusd, maar toen was het niets goedkoper dan via een webwinkel, misschien dit jaar meer geluk!
Zaterdag ben ik ook op de Zoom, zou leuk zijn als we kunnen slagen
Zaterdag ben ik ook op de Zoom, zou leuk zijn als we kunnen slagen

heb je er geen beurs korting?
Rare zoom bijeenkomst.
Rare zoom bijeenkomst.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Uit verschillende advertenties lees ik dat:
KE
FVBoom
FPrisma
SaakeS
er zijn met beursaanbiedingen. Er wordt zo geen prijs genoemd voor de 70-300 VR. Lees het zelf in Zoom nummer 10 van december 2010.
Beetje raar dat meerdere winkels in één ruimte dezelfde spullen proberen te verkopen.
Ik ga er wel heen maar ben dan meer geïnteresseerd in de vele lezingen van vele fotografen.
KE
FVBoom
FPrisma
SaakeS
er zijn met beursaanbiedingen. Er wordt zo geen prijs genoemd voor de 70-300 VR. Lees het zelf in Zoom nummer 10 van december 2010.
Beetje raar dat meerdere winkels in één ruimte dezelfde spullen proberen te verkopen.
Ik ga er wel heen maar ben dan meer geïnteresseerd in de vele lezingen van vele fotografen.
- André
- Forumlid
- Contacteer:
De hal met alle aanbieders heeft dan ook wel een beetje een HCC-dagen gehalte. Een complete jaarbeurs vol met aanbieders en met het uur daalden de prijzen omdat de standhouders elkaar goed in de gaten hielden. Wat daar niet naar buiten werd gesjouwd gaat werkelijk iedere voorstelling te boven. Maar het had altijd wel sfeer deze dagen. Ik denk dat het daarom helemaal niet zo verkeerd is, al die aanbieders met hun aanbiedingen in een ruimte. Laat ze maar lekker concureren teregn elkaar.
Ik ga dit jaar ook voor de workshops en lezingen. Ik laat zelfs de camera thuis, je kunt er toch geen fatsoenlijke foto's maken. (Zal je net zien dat het dit jaar wel goed kan, en ligt mijn camera thuis)
Ik ga dit jaar ook voor de workshops en lezingen. Ik laat zelfs de camera thuis, je kunt er toch geen fatsoenlijke foto's maken. (Zal je net zien dat het dit jaar wel goed kan, en ligt mijn camera thuis)
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Weinig kans dat je veel goedkoper uit gaat zijn. Webshops hanteren marges van enkele procenten, als de beursaanbiedingen daar onder gaan zitten draaien ze al snel verlies (op een beurs staan is ook niet bepaald gratis). Het kan een marketingtruuk zijn om onder de prijzen te gaan zitten, maar verwacht er niet veel van.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Houd er ook rekening mee dat als er beursaanbiedingen zijn, deze soms al snel uitverkocht of gewoonweg niet aanwezig zijn. Ik wilde twee jaar teug een tekentablet aanschaffen, maar die was niet meer voorradig. Ik kon hem overigens wel voor de beursprijs bij Kamera-Express bestellen, dat was in ieder geval netjes geregeld.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- Melliw
- Clublid
- Contacteer:
Kijk anders hier even:
http://www.cameranu.nl/index.php?view=p ... =countdown" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cameranu.nl/index.php?view=p ... =countdown" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de tip!Melliw schreef:Kijk anders hier even:
- André
- Forumlid
- Contacteer:
Eigenlijk wel geinig dat een bedrijf dat niet op de beurs staat, wel beurs aanbiedingen heeft.