Foto's Kop van Zuid

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
wouterboon

Foto's Kop van Zuid

Bericht door wouterboon » zo mei 27 2007 11:11 am

Wat vinden jullie van de volgende foto's?

1. Erasmusbrug

Afbeelding

18mm; f/14; ISO400; 4.0s

2. Zicht op rechtbank Kop van Zuid

Afbeelding

18mm; f/22; ISO400; 6.0s

Ben nieuw met dit soort fotografie, maar was wel te spreken over de 'onpersoonlijkheid' en 'spookachtige' sfeer.

Misschien ook tips voor instellingen van mijn camera?

Dank voor de (positieve en opbouwende) reactie ;-)

Groet,

Wouter

wouterboon

Bericht door wouterboon » zo mei 27 2007 11:12 am

Hmm, ik zie dat er iets mis is gegaan met het plaatsen van de foto's. Misschien dat iemand daar ook tips over heeft? Heb het gedaan volgens de 'regeltjes': in Picasa Webalbum rechtermuisknop op de foto geklikt, eigenschappen; URL gekopieerd en geplakt in de img-dinges, maar het lukt kennelijk niet...

B.v.d.

Wouter

Arabia
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Arabia » zo mei 27 2007 11:16 am

Kijk op internet waar je foto's staan en neem deze link over. Niet van de thumbnails maar van de daadwerkelijk foto's

Suc6!

Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

ArTe

Bericht door ArTe » zo mei 27 2007 11:42 am

Wouter,

bij de eerste link moet je het vraagteken en alles erachter weghalen, de link is dan http://lh3.google.co.uk/image/wouter.ma ... C_0091.JPG

Dan wordt ie zo.

Bij de tweede miste ".jpg", dus http://lh4.google.co.uk/image/wouter.ma ... C_0082.jpg

Dat levert je tweede plaat op. Inderdaad, sfeertje bij deze foto's!

Arno

Wat ik altijd doe is de "voorbeeld" knop gebruiken. Daar moet je de foto's namelijk al zien.

Aangepast...

Inderdaad, ik kreeg de vlakken ook nadat ik de cache van Explorer had leeggegooit. :oops: Als ik direct de URL intik doet ie het, via het forum levert mij een "403 forbidden" op. De site waar je de foto's hebt staan vind het kennelijk niet fijn als ie niet direct wordt benaderd... Watnu? Weet ik ook niet... :D
Laatst gewijzigd door ArTe op zo mei 27 2007 11:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.

wouterboon

Bericht door wouterboon » zo mei 27 2007 11:46 am

Haha, bij jou zie ik de bekende witte vlakjes-rode kruisjes. Maar ik zal het proberen zelf te doen. We zullen zo zien of het lukt...

yoyo

Bericht door yoyo » zo mei 27 2007 11:53 am

=quote=
Forbidden
Your client does not have permission to get URL /1.1 from this server.

=quote=

We hebben geen rechten. je foto's staan op een beveiligd deel of het is verboden direct te linken.

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » zo mei 27 2007 11:58 am

gewoon even aanmelden / registreren bij flickr.com handleiding kan je via de email van mij krijgen,

wouterboon

Bericht door wouterboon » zo mei 27 2007 11:58 am

Afbeelding

Afbeelding

wouterboon

Bericht door wouterboon » zo mei 27 2007 11:59 am

Nou het lijkt te lukken met de tweede, maar de eerste... zal wel aan mij liggen (normaal ligt het aan de pc, maar nu denk ik niet) ;-)

Update:

Ook met het aanpassen van de 'openbaarheid' van het album lukt het niet... :cry:

rik6230

Bericht door rik6230 » zo mei 27 2007 1:28 pm

Gewoon bij photobucket aanmelden. foto's uploaden en de img copieeren in je topic. :)

groet,
Rik

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”