Maskerade 27 en 28 november 2010 in Blerick

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
Guy

Maskerade 27 en 28 november 2010 in Blerick

Bericht door Guy » wo nov 24 2010 10:40 pm

Maskerade 27 en 28 november 2010!!!

Maskerade is een bodypaint-, facepaint- en bellypaintfesitval en vindt jaarlijks plaats

in Cultureel Centrum " 't Raodhoes " te Blerick. Het Maskeradefestival is begonnen in 2005 en komt
via Venray en Venlo uiteindelijk in Blerick terecht, waar de roots van de oprichters van de Maskerade
liggen. De Maskerade is deels een wedstrijd maar anderzijds ook een ontmoetingsplaats voor
painters, mensen uit de evenementenbranche die goede grimeurs, visagisten, en painters zoeken
voor hun evenement, fotografen en anderen die de paint/schminkwereld een warm hart toedragen en
zich er op een of ander manier mee verbonden voelen. De Maskerade is in Nederland uniek in zijn
soort. Er is geen ander evenement in Nederland van dit soort en kaliber. De Maskeradeorganisatie
heeft vele contacten in zowel binnen- als buitenland met werelds beste painters. In geen enkel
evenement in Nederland komen zoveel internationale bodypaint- en facepaintartiesten samen als
in Blerick tijdens de Maskerade.

Zaterdag is bestemd voor het Facepainten en Bellypainten. Jaarlijks vinden er de

Nederlandse kampioenschappen Facepainten plaats, 'n ronde Bellypainting met daarnaast een
divers aan internationale workshops, demo’s en jamsessies in het Maskeradecollege. Het evenement
vindt sinds 2008 plaats op twee dagen. De Facepainters verdienen net zoveel aandacht als de
Bodypainters. Daarnaast zijn er verschillende kunstenaars die beide facetten erg goed beheersen
en dan ook graag aan beide wedstrijden willen deelnemen.De Face- en Bellypainters werken in
de zaal aan hun creaties. Het publiek kan de painters aan het werk zien. Ze zullen hun paint na
iedere ronde laten zien op een podium in de zaal. De paintings zullen beoordeeld worden door
een internationale Jury. De fotografen krijgen ruimschoots de gelegenheid de kunstwerken te
fotograferen.

Zondag is de tijd voor de Bodypainters. In de schitterende locatie kunnen er ca.

40 painters het tegen elkaar opnemen. De Bodypaintkunstenaars werken in de grote zaal. Het publiek
kan de painters aan het werk zien. Aan het einde van de middag worden de fantastische creaties
met behulp van een kleine maar soms zeer spectaculaire show op het podium aan het grote publiek
getoond. Ook de Bodypainters zullen beoordeeld worden door een internationale Jury. Uiteraard kan
iedere bezoeker deze prachtige creaties fotograferen. Voor fotografen is er een aparte foto-area.

http://www.maskerade.org/index.php?modu ... how&page=1
http://www.venloverwelkomt.nl/details/275-maskerade
Laatst gewijzigd door Guy op do nov 25 2010 12:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Maskerade 27 en 28 november 2010 in Blerick

Bericht door Patrick » do nov 25 2010 12:44 am

Linkje naar een website?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door André » do nov 25 2010 7:13 am

Ik wil niet zeuren hoor, maar volgens mij zijn er al 2 topics over de aankomende maskerade.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Daniël

Bericht door Daniël » do nov 25 2010 7:15 am

Patrick toch.

Google is je grootste vriend
http://www.maskerade.org/index.php?modu ... how&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.venloverwelkomt.nl/details/275-maskerade" onclick="window.open(this.href);return false;

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » do nov 25 2010 11:40 am

Daniël schreef:Patrick toch.

Google is je grootste vriend
http://www.maskerade.org/index.php?modu ... how&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.venloverwelkomt.nl/details/275-maskerade" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is niet mijn draadje, en niet mijn taak om het aan te vullen. :wink:

En natuurlijk kan ik het zelf vinden. :?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Daniël

Bericht door Daniël » do nov 25 2010 11:51 am

:ugeek:

Guy

Bericht door Guy » do nov 25 2010 12:42 pm

zo dan :P

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » do nov 25 2010 1:17 pm

Ga jij ook nog een van de dagen of misschien allebei Guy?
Ik ben er zaterdag, samen met mijn jongste dochter (zij is een van de modellen bij het facepainten)
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » do nov 25 2010 2:08 pm

flippie17 schreef:Ik wil niet zeuren hoor, maar volgens mij zijn er al 2 topics over de aankomende maskerade.
Je hebt helemaal gelijk. Graag verder in dit draadje...

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”