The-Boss schreef:yoyo schreef:The-Boss heeft een gruwelijk scherpe foto van stampertjes. Mooie pasteltinten, alleen vind ik de stampertje niet zo mooi.
Is jammer, misschien de verkeerde in gestuurd, vindt je deze dan mooier.....
Nikon D70s - Sigma 150mm F2.8 APO Macro EX DG - 1/60 - F22 - 200 iso
Foto in PS gecropt, verscherpt en lensblur op het blauwe gedeelte..
De rest mag natuurlijk ook reageren (goed of slecht)...
Pierre

HELP, mamaaaa....
een topic voor mij..?
Om te beginnen, ik heb de wijsheid niet in pacht.
Even terug naar je foto's. Ik vind de weekfoto beter. Wat ik fout vond aan die weekfoto is dat de stampertjes niet zo mooi zijn qua kleur en structuur in kombinatie met de kleur en structuur van de blaadjes. Ze zijn te hard en glad. Maar het meest storende vind ik dat ze niet sierlijk staan in de compositie, maar als een vermoeid uitzakkend groepje... misschien had je ze wat moeten helpen...? De vraag is alleen hoe...
In de hier geplaatste foto staan ze wel sierlijk. Alleen qua kleur en compositie vind ik deze minder. De belichting ook. en dat gat linksboven doet ook niet veel goeds.
Maar, uh... hecht niet teveel waarde aan mijn opmerkingen. Best lastig om je favoriete foto aan te wijzen en dan in drie korte zinnen je keuze duidelijk proberen te maken. Terwijl je in drie korte zinnen natuurlijk heel veel punten niet meeneemt. En zo'n schrijver ben ik nou ook weer niet.