heeft iemand hier toevallig ervaring met de Lowepro Vertex 200/300 tassen? Ik heb overigens zelf al in de winkel gekeken, ik weet dat mijn apparatuur past, maar dat is iets anders dan wanneer je er een hele dag mee rondloopt. Hoe bevallen deze in dagelijks gebruik?

Even de achtergrond bij mijn vraag: Ik neem regelmatig twee bodies mee, eentje met een 80-200 F/2.8 en de ander met een groothoeklens. Dat past op zich wel in mijn Lowepro Flipside 400 (fantastische tas trouwens), maar niet met beide lenzen op de body. Soms kom ik ook in situaties terecht waarin lenzen wisselen niet wenselijk en/of verstandig is (stof, vocht, regen etc.). Tenslotte is de statiefbevestiging op mijn Flipside 400 net wat te 'licht' om daar fatsoenlijk mijn Manfrotto 055X-PROB statief aan te hangen, dat slingert en doet dan maar. Aan de tripod bevestiging van de Vertex kan ik het statief wel fatsoenlijk ophangen.
De Vertex lijkt dus te voldoen en zit binnen budget (rond de 220 euro). Maar hoe zit het met draaggemak, dagelijks gebruik, tips & tricks etc?
Overigens zijn suggesties voor andere rugzakken die mogelijk voldoen in die prijsklasse ook welkom, al heb ik wel een voorkeur voor het merk Lowepro omdat nu ook alles van Lowepro heb. Binnenmaat in de lengte (hoogte) moet minimaal 45cm. zijn.