Nieuw?

Alles dat niet in een van de overige secties over objectieven past, kan je hier kwijt
Jasiu
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Nieuw?

Bericht door Jasiu » vr dec 10 2010 5:45 pm

Tamron introduceert lichtste en kleinste zoomobjectief
09-12-2010 om 15:13 uur Door: Redactie
Tamron presenteert vandaag een nieuw megazoom objectief met een bereik van 18-270mm. Dit objectief is voorzien van een nieuw ontwikkelde Piëzo ultrasone motor die zorgt voor een nauwkeurige en snelle autofocus. Door een verbeterde stabilisatie technologie heeft deze lens een nog compacter design.
Door het grote bereik kun je in vrijwel iedere fotografische situatie met dit objectief uit de voeten. De compacte bouw en de lichtgewicht constructie maken het tot de ideale reispartner. Naast groothoek- en telebereik, beschikt deze lens ook over een macro mogelijkheid, over het gehele bereik te gebruiken, met een maximale vergrotingsmaatstaf van 1:3,8.

De Nikon en Canon uitvoeringen van de 18-270mm F/3.5-6.3 Di II VC PZD zullen vanaf eind december verkrijgbaar zijn. De prijs is nog niet bekend. Een Sony uitvoering zal op een nog nader te publiceren tijdstip leverbaar zijn.

In het kort:

• 15X Zoom (grootste zoombereik ter wereld)

• Compact en lichtgewicht

• Geruisloze en zeer snelle Piëzo ultrasone motor

• VC (Vibratie Compensatie) beeldstabilisatie

• Maximale vergrotingsmaatstaf 1:3.8 bij minimum instelafstand van 0.49 meter

• Di II objectief – geoptimaliseerd voor gebruik met APS-C formaat digitale sensoren
>>> Mijn "KRITIEK" is altijd mijn eerlijke "MENING" en nooit mijn "COMMENTAAR" <<<

Plaats reactie

Terug naar “Overig objectieven”