Mini Cooper

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Ruud Engels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Mini Cooper

Bericht door Ruud Engels » di dec 14 2010 11:12 pm

Hallo,

Tja dit kwam ik afgelopen weekend dus ook tegen tijdens het fotograferen. Op mijn website heb ik meerdere foto's van deze Mini Cooper staan.

Afbeelding
Groeten Ruud

Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910

jjk

Re: Mini Cooper

Bericht door jjk » wo dec 15 2010 6:49 am

Een opknappertje.....De schuur ook trouwens.....

JJK

Frankie
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Frankie » wo dec 15 2010 11:25 am

Sfeervolle locatie en een mooi oud karretje met zicht op onderdelen blok: gaaf ! Gedwongen of bewust krap gekaderd ? Kleur heb ik wat twijfels over, vraag me af of iets minder verzadigd / zwartwit mooier is.

iBub

Bericht door iBub » wo dec 15 2010 11:39 am

Te koop: Mini Cooper, klassiek model. Altijd binnen gestaan. :lol:

Echt een gave plaat. Heb je hem al geprobeerd met veel ontrast in zwart/wit?

Gerard

ChristianZijlstra

Bericht door ChristianZijlstra » wo dec 15 2010 11:41 am

Heel mooi!

Als echte mini-fan vind ik het eigenlijk super zonde dat hij er zo bij staat.. maar desalniettemin, een zeer mooie foto!

Ruud Engels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door Ruud Engels » wo dec 15 2010 12:45 pm

Hallo,

Thnx voor jullie reacties.
De foto is HDR en bestaat dus uit 7 foto's totaal. Aangezien ik meerdere HDR foto's in deze serie heb zitten heb ik ze allemaal naar elkaar toe gehaald qua kleur etc. Er zit iets of wat extra verzadiging in, maar dat is niet veel.
Kadering heb ik bewust zo krap gedaan omdat ik de nadruk op de Mini Cooper wilde leggen.

Ik moet erkennen dat Zwart/Wit niet mijn sterkste punt is. Vandaar dat ik de foto ook niet geprobeerd heb om deze om te zetten naar Zwart/Wit.
Groeten Ruud

Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”