Bedankt om te kijken

Jomar, bedankt voor jouw reactie.Jomar schreef: Als ik in 1 opslag naar de opname kijk word ik eigenlijk gelijk naar de trein getrokken, en moet dan even kijken of hij scherp of onscherp is.
de trein had van mij wel iets onscherper gemogen, nu zit hij er net tussen in.
voor de rest vind ik hem lekker!
Klein beetje een suggestieve opmerking, of het mij (ons) wat uitmaakt wie hem gemaakt heeft. vriendelijke groet, peterV70ORD5 schreef:@ Free Willy
Was jij een van de grote heren met een paar honderd posts geweest, dan had je met deze foto alle handen op elkaar.
Maar helaas voor jou is het nog niet zo ver.
Ik vind dit een heel mooie foto. Mooie compositie. Aandacht gaat van links naar rechts en alles wordt gevangen in deze plaat.
Scherpte / onscherpte belichting, ik vind deze helemaal goed!
Goede morgen Daniël,Daniël schreef:mooie foto.
Wat ik niet begrijp is dat er een sluitertijd is van 1s met f/1
Ik kan je daar niet verder mee helpen, sorry!Daniël schreef:duidelijk, maar geeft Photobucket dan een verandering in exif?
Als je op de foto klikt staat er bovenaan inderdaad een sluitertijd van 1s en een diafragma van f/1. Ook is het Camera model onbekend.Daniël schreef:
Wat ik niet begrijp is dat er een sluitertijd is van 1s met f/1
Beste Snadaa,Snadaa schreef:Een prima plaat alleen ik vind het jammer dat die trein er op staat...... probeer hem eens weg te denken of hou je hand er maar eens voor....voor mij wordt hij dan nog sterker en er komt meer rust in de foto. Het gaat tenslotte om die man die zichtbaar staat te wachten op een station en daar heb je die trein niet voor nodig.... In de foto zitten mooie lijnen en mooie schaduwen en die komen dan ook beter tot hun recht. Kijk trouwens wel uit met je standpunt want nu komt zie zuil uit het hoofd van die man zetten.