Hoi ik zit met 2 rare problemen.
Probleem 1
Als ik via lightroom 3.3 een staande raw file via bewerken in cs5 naar cs5 stuur dan komt mijn foto netjes in cs 5 terecht maar nu roteert hij mijn foto naar landscape en blijft hij niet staand.
Hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen dit is erg vervelend moet nu telkens mijn foto's roteren.
Probleem 2
Als ik via lightroom 3.3 een raw file via bewerken in cs5 naar cs5 stuur dan komt mijn foto netjes in cs 5 terecht .Als ik nu klaar ben in cs5 en kies dan voor opslaan of opslaan als zet lightroom netjes mijn psd of tiff bestand naast het raw file maar nu heeft lightroom 5 sterren aan mijn psd/tiff file toegekend is dit altyd zo,zo niet wat kan ik hier dan aan doen.
Gr j.a foto
Lightroom/cs5 probleem
Re: Lightroom/cs5 probleem
je eerste probleem heeft te maken met de manier waarop lightroom je bestand doorgeeft aan cs5. Bij mij vraagt ie of ie een kopie moet bewerken vanuit lightroom en dan draait ie het origineel netjes voordat ie 'm aan lightroom geeft. als je dat niet doet dan geeft lightroom 'm zonder bewerkingen door en dat is dus altijd liggend.
je 2e probleem ken ik niet, gebruik nooit sterretjes
ajuus
emiel

ajuus
emiel
WEBsite: https://docs.com/emiel-stroeve
Re: Lightroom/cs5 probleem
Bedankt voor je reactie .emiel schreef:je eerste probleem heeft te maken met de manier waarop lightroom je bestand doorgeeft aan cs5. Bij mij vraagt ie of ie een kopie moet bewerken vanuit lightroom en dan draait ie het origineel netjes voordat ie 'm aan lightroom geeft. als je dat niet doet dan geeft lightroom 'm zonder bewerkingen door en dat is dus altijd liggend.
ajuus
emiel
Gr scoobyjo