Paraplu in de sneeuw
- Marti58
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Paraplu in de sneeuw

* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006
Re: Paraplu in de sneeuw
Ik vindt het en mooie plaat,maar moet wel wennen aan de felgekleurde plu. 

Ik ben niet bang om langzaam voorwaarts te gaan,maar alleen bang om stil te staan.
Gisela.
Gisela.
- Marti58
- Forumlid
- Contacteer:
vond de paraplu tijdens
een wandeling in het gebied waar ik veel kom, mooi kleurrijk ding dacht ik, dat kan vast wel wat worden met die kleuren en de sneeuw.
ik heb een aantal shots gemaakt met die paraplu in beeld.
nog eentje dan maar

ik heb een aantal shots gemaakt met die paraplu in beeld.
nog eentje dan maar

* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Leuk idee inderdaad. Ligt het aan mij of speelt foto één met mijn hersens... de plu lijkt namelijk enorm als je hem vergelijkt met het bruggetje. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n enorme paraplu gezien... was die zo groot of ligt het aan het perspectief?
- Marti58
- Forumlid
- Contacteer:
de plu was niet extreem groot maar ook niet echt klein ........ perspectief is dus een deel van het verhaalMarileenK schreef:Leuk idee inderdaad. Ligt het aan mij of speelt foto één met mijn hersens... de plu lijkt namelijk enorm als je hem vergelijkt met het bruggetje. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n enorme paraplu gezien... was die zo groot of ligt het aan het perspectief?

ik heb nog wat meer shots zal ze later wel posten.