Gebruikte D90, wel of niet doen!
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Gebruikte D90, wel of niet doen!
MediaMarkt.
Let op: alle filialen hanteren hun eigen prijzen. Dus wat je bij de ene ziet kan een heel andere prijs hebben bij een ander.
MM is alleen interessant als ze iets in de aanbieding hebben. Bodies gaan vaak wel, maar objectieven en accessoires zijn eigenlijk altijd veel te duur!
Let op: alle filialen hanteren hun eigen prijzen. Dus wat je bij de ene ziet kan een heel andere prijs hebben bij een ander.
MM is alleen interessant als ze iets in de aanbieding hebben. Bodies gaan vaak wel, maar objectieven en accessoires zijn eigenlijk altijd veel te duur!
Is een nette aanbieding moet ik zeggen.Giso schreef:Nu bij de MM: Nikon D90 + 18-105VR in de aanbieding voor 699,-
Dit is misschien een betere optie.
KN € 775
KE € 738
Wel er voor zorgen dat je 2 jaar garantie krijgt.
Daar zijn ze bij MM niet echt happig op en lullen ze je zo om als niet stevig in je schoenen staat.
Of ze bieden je een zo genaamde mooie aanbieding aan van 2 jaar garantie. Je hebt namelijk recht op 2 jaar garantie.
Maar nu ben ik niet zo heel erg happig op MM. Maar ik heb daar wel vorig jaar mijn D300s met 16-85 vandaan gehaald

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
welke Media Markt vraagt 699 voor de d90 met 18-105 vr?
er wordt per vestiging een prijs gevraagd, die zo maar 50 euro per vestiging kan verschillen.
Dus in een aantal gevallen is het onderhandelen .
er wordt per vestiging een prijs gevraagd, die zo maar 50 euro per vestiging kan verschillen.
breimer schreef:welke Media Markt vraagt 699 voor de d90 met 18-105 vr?
Zal morgen eens kijken hier in Almere, maar als hij bij andere filialen voor 699 weg gaat dan lukt dat hier ook, en dan wil ik er voor dat geld ook een geheugenkaart of tas bij, moet lukken!

Mijn vrouw loopt vaak weg als ik ga onderhandelen, eerst op internet de goedkoopste prijs opzoeken, dan naar de mediamarkt, en bijna altijd gaan ze mee!!

"Wel er voor zorgen dat je 2 jaar garantie krijgt.
Daar zijn ze bij MM niet echt happig op en lullen ze je zo om als niet stevig in je schoenen staat.
Of ze bieden je een zo genaamde mooie aanbieding aan van 2 jaar garantie. Je hebt namelijk recht op 2 jaar garantie"
Heb je dit zelf ervaren bij de MM of is dit van horen zeggen. Ik heb regelmatig spullen bij de MM gekocht en herken dit totaal niet. Sterker nog: qua garanties heb ik met de MM heel goede ervaringen. Als er één winkel makkelijk is dan is het de MM wel.
Of ze bieden je een zo genaamde mooie aanbieding aan van 2 jaar garantie. Je hebt namelijk recht op 2 jaar garantie"
Heb je dit zelf ervaren bij de MM of is dit van horen zeggen. Ik heb regelmatig spullen bij de MM gekocht en herken dit totaal niet. Sterker nog: qua garanties heb ik met de MM heel goede ervaringen. Als er één winkel makkelijk is dan is het de MM wel.
-
- Forumlid
heb gezien in MM amsterdam noord 699.
net gebeld met MM Maastricht 805,- euro.
We passen ons aan, t.a.v. de plaatselijke konkurentie is de verklaring.
voor mij geen MM op deze manier.
woonde ik in amsterdam dan kocht ik hem.
nu dus niet laat me niet tillen voor ruim honderd euro!
Bert Harry
net gebeld met MM Maastricht 805,- euro.
We passen ons aan, t.a.v. de plaatselijke konkurentie is de verklaring.
voor mij geen MM op deze manier.
woonde ik in amsterdam dan kocht ik hem.
nu dus niet laat me niet tillen voor ruim honderd euro!
Bert Harry
-
- Forumlid
Nee MEdia Markt.
Ik ben tog niet Gek!!
Ik ben tog niet Gek!!
Anderhalf jaar geleden een D-90 overgenomen voor €600 en werkt nog steeds ...
Als je zelf vertrouwen hebt in de aangeboden D-90 zou ik er voor gaan. Als je denkt dat dat niet zo is koop een nieuwe.
Allebei hebben ze het risico dat ze kapot gaan, bij de laatste heb je garantie... maar betaal je (iets) meer...
Kun (of wil) je het risico inschatten of niet? Dat is de vraag. Gezien de start voor dit topic twijfel je hierover, koop een nieuwe!!
Just my 2 pc. thought om het maar zo te zeggen....
Als je zelf vertrouwen hebt in de aangeboden D-90 zou ik er voor gaan. Als je denkt dat dat niet zo is koop een nieuwe.
Allebei hebben ze het risico dat ze kapot gaan, bij de laatste heb je garantie... maar betaal je (iets) meer...
Kun (of wil) je het risico inschatten of niet? Dat is de vraag. Gezien de start voor dit topic twijfel je hierover, koop een nieuwe!!
Just my 2 pc. thought om het maar zo te zeggen....
Mediamarkt Almere vraagt voor die D90 met 18-105, 759 euri met 2 jaar fabrieksgarantie. Toen ik vertelde dat hij bij hun filiaal in Amsterdam 699 kostte wilde hij gelijk gaan kijken of hij mee kon gaan met de prijs, ik hield hem echter tegen omdat het voor mij nu nog niet interessant is, moet minimaal nog een maandje sparen namelijk!
Denk wel dat dat goed was gekomen!
Wat ik momenteel in MP zie is dat de body's rond de 450 euro weg gaan en de lenzen voor 100/125 euri, verschil met nieuw is dus maximaal 150 euri!
Ik kijk het nog even aan, thanks voor de adviezen zover!
Denk wel dat dat goed was gekomen!
Wat ik momenteel in MP zie is dat de body's rond de 450 euro weg gaan en de lenzen voor 100/125 euri, verschil met nieuw is dus maximaal 150 euri!
Ik kijk het nog even aan, thanks voor de adviezen zover!

- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Bij Cameranu in Urk: €595 voor een body D90. Neem daar eens 70% van, dan heb je een prijs voor een tweedehands.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
net een aangeboden D90 gelezen in aangeboden.
Misschien is het wat?
Misschien is het wat?