Sport/Actie Dirt-jumping

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
dTbRoel
Forumlid
Forumlid

Sport/Actie Dirt-jumping

Bericht door dTbRoel » ma dec 27 2010 10:22 pm

Hier nog een aantal foto's van een tijdje geleden, hoor graag wat ik kan verbeteren :mryellow:

1:
Afbeelding
2:
Afbeelding
3:
Afbeelding
4:
Afbeelding

Gr Roel

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Sport/Actie Dirt-jumping

Bericht door ArjanAanraad » di dec 28 2010 9:20 am

Ik zou het stuur iets losser proberen vast te pakken en iets rechter op de fiets gaan zitten.. haha.

Mooie actiefoto's en mooie compositie. De fietsers zijn mooi bevroren maar zou het niet nog mooier zijn als je wat van die beweging had weten weer te geven door mee te bewegen met het object, lijkt me erg moeilijk maar wellicht worden de foto's dan nog beter.

Gr Arjan
NCN lid but still wondering......keep it clear!

http://www.arjanaanraad.nl

dTbRoel
Forumlid
Forumlid

Bericht door dTbRoel » wo jan 12 2011 8:09 pm

Dankjewel voor je reactie.
Deze foto's zijn gemaakt met wat strobist spul dat ik even wou uittesten. Was verder een zonnige dag dus de sluitertijd kon goed omhoog en die beweging gaat dan al snel weg. Deze is ook van dezelfde dag en wel iets meebewogen:

Afbeelding

xscream

Bericht door xscream » wo jan 12 2011 9:54 pm

Nummer een en vier vind ik de mooisten, aangezien het onderwerp hier tegen de lucht afsteekt, en dat kijkt net iets prettiger dan een achtergrond van bomen. Het bevriezen van de beweging in zo'n stand vind ik wel mooi, hoewel een goed uitgevoerde panning-foto ook prachtig kan zijn.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”