Wegvliegende eenden met niuwe 70-200
- Mickey Mike
- Forumlid

Wegvliegende eenden met niuwe 70-200
Het was een mooie kerst voor mij met een gulle Kerstman
Onder de boom lag een 70-200 2.8 vr.
Ik wil natuurlijk mijn eerste schot met jullie delen en ben natuurlijk benieuwd wat jullie er van vinden.

Nikon D300s - 17-55mm 2.8 - 70-200mm VR 2.8 - TC-17E II - Speedlight SB-900 - Kata R-102
- gongon
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Wegvliegende eenden met niuwe 70-200
Ik vind het een prachtige foto. Alleen jammer dat je linksboven alleen dat kopje van een eend zie. Maar verder vind ik hem heel mooi.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- JeroenR
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Mooi plaat!
De stukjes van eenden linksboven stoort inderdaad. Even weghalen. Tevens lijkt het door de mist alsof de horizon niet helemaal recht staat (al is het moeilijk te zien).
Groet,
Jeroen
De stukjes van eenden linksboven stoort inderdaad. Even weghalen. Tevens lijkt het door de mist alsof de horizon niet helemaal recht staat (al is het moeilijk te zien).
Groet,
Jeroen
D800 | 35mm 1.4G | 50mm 1.4G | 85mm 1.4G | 24-70mm 2.8 | 70-200mm 2.8 VRII | SB-910 | SB-600
- pietje-nukem
- Forumlid

Mooi cadeau, mooie foto!
Mist is goed weergegeven, ben nu ook benieuwd of je deze foto ook zonder eenden hebt?
Pieter
Mist is goed weergegeven, ben nu ook benieuwd of je deze foto ook zonder eenden hebt?
Pieter
Nou, van mij ook de groeten
- ArjanAanraad
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Alles is gezegd! Neemt niet weg dat dit een geweldige aanwinst is.... :mrgreen:
-
ErikB
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik ben niet zo enthousiast als mijn voorgangers. Ik vraag me namelijk af of er niet nóg meer uit te halen valt. Zag je de eenden al van te voren aan komen vliegen? Zo ja, kijk dan eens naar de rest van de compositie. Een paar stappen naar rechts en een klein beetje draaien en je hebt een geweldige dieptelijn met de bevroren sloot die dan ook nog door de vliegrichting van de eenden versterkt zou worden.
Een goede plaat maar kan volgens mij nog beter, maar dan moet je de eenden maar net zien aankomen en snel je compositie kunnen maken
Een goede plaat maar kan volgens mij nog beter, maar dan moet je de eenden maar net zien aankomen en snel je compositie kunnen maken