Gr Roel

Ja zo wou ik het ook wel een beetje weergeven, heeft trouwens verder niks met een experiment/laboratorium te maken, was gewoon voor de lolSnadaa schreef:Naast het feit dat dit leuke foto's zijn van een druppel vind ik juist dat het vierluik iets weergeeft van een experiment. Ik krijg het gevoel dat ik kijk naar een studie in een laboratorium waarbij de onderzoeker precies moet beschrijven wat en hoe hij het gedaan heeft. Juist hierdoor vind ik deze serie bijzonder! Het spreekt mij altijd aan als de fotograaf iets van zichzelf weet toe te voegen voor mij heb je dat gedaan! Overigens geloof ik er geen bal van dat dit koffie is maar ik ben maar een toeschouwer..... (vertel nou!)

Hmmmm dus toch koffie... ik ben blij dat ik zwarte koffie drink! haha, blijft een leuke serie!dTbRoel schreef:Ja zo wou ik het ook wel een beetje weergeven, heeft trouwens verder niks met een experiment/laboratorium te maken, was gewoon voor de lolSnadaa schreef:Naast het feit dat dit leuke foto's zijn van een druppel vind ik juist dat het vierluik iets weergeeft van een experiment. Ik krijg het gevoel dat ik kijk naar een studie in een laboratorium waarbij de onderzoeker precies moet beschrijven wat en hoe hij het gedaan heeft. Juist hierdoor vind ik deze serie bijzonder! Het spreekt mij altijd aan als de fotograaf iets van zichzelf weet toe te voegen voor mij heb je dat gedaan! Overigens geloof ik er geen bal van dat dit koffie is maar ik ben maar een toeschouwer..... (vertel nou!)![]()
Verder was het eigenlijk wel gewoon koffie, is misschien wat bruiner geworden door de bewerking maar 't was echt koffie haha.
Bedankt allemaal voor de reacties trouwens!