Dintelse Gorzen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Bremzie

Dintelse Gorzen

Bericht door Bremzie » wo dec 29 2010 3:13 pm

hoi, ik ben pas nieuw hier op het forum. Het leek me wel leuk om hier ook is wat foto 's te plaatsen. Ik ben gisteren voor het eerst op de Dintelse Gorzen geweest. Helaas had ik de hond bij dus ik mocht officieel niet het echte natuurgebied in. Ik heb dan maar wat plaatjes geschoten rond een lief sluisje. Ik weet wel dat ik hier nog vaak terug ga komen zonder de hond. Het is een mooi gebied! Laat me weten wat je ervan vind...

GrBr

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Dintelse Gorzen

Bericht door weimaraner » wo dec 29 2010 5:41 pm

Bedankt voor de tip; wil daar ook nog steeds een keer heen maar dan weet ik in ieder geval dat ik m'n hond beter thuis kan laten. :wink:

Leuke serie. Vind alleen de vignettering iets te dik aangezet bij sommige platen (zoals 2 & 3), maar dat is persoonlijk.
Ben ook wel benieuwd wat het gebouw op foto 2 is - lijkt op een bunker?

Bremzie

Bericht door Bremzie » wo dec 29 2010 6:02 pm

De vignettering is inderdaad wat aanwezig, meestal hou ik daar zelf wel van. Dat gebouw is inderdaad een bunker.

bedankt voor de reactie!

grBr

Jasiu
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Jasiu » wo dec 29 2010 7:32 pm

nette binnenkomer hoor !! :wink:
>>> Mijn "KRITIEK" is altijd mijn eerlijke "MENING" en nooit mijn "COMMENTAAR" <<<

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » wo dec 29 2010 7:35 pm

Ziet er netjes uit, had iets minder vignettering mogen hebben. Vind het nu iets te zwaar aangezet. Voor mij springen verder foto's 4 en 5 eruit.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door JacTrum » wo dec 29 2010 9:46 pm

Hartelijk welkom Bremzie. Aan je plaatjes te zien is het een aardig plekje om foto's te maken. Het is een aardige serie geworden Op foto 1 vind ik de drie beeldbepalende elementen, de Dukdalf, de boom en het gebouw, wat ongelukkig staan ten opzichte van elkaar. Wanneer je iets meer naar links was gaan staan waren die wat losser van elkaar gekomen.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Bremzie

Bericht door Bremzie » do dec 30 2010 11:55 am

JacTrum schreef:Hartelijk welkom Bremzie. Aan je plaatjes te zien is het een aardig plekje om foto's te maken. Het is een aardige serie geworden Op foto 1 vind ik de drie beeldbepalende elementen, de Dukdalf, de boom en het gebouw, wat ongelukkig staan ten opzichte van elkaar. Wanneer je iets meer naar links was gaan staan waren die wat losser van elkaar gekomen.
goeie tip, vond het zelf ook net niet. Ook al heb ik wel een tijdje rond gelopen om een compositie te maken.

bedankt voor de reacties.

grBr

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”