Ik zou voor de zekerheid voor herinstallatie gaan, tenzij je al allerlei persoonlijke settings etc. hebt staan. Bij mij duurt (de)installatie van NX2 ongeveer 2-3 minuten, dus dat valt best mee. Overigens kun je al je batch jobs gewoon kopieren, die staan gewoon als bestanden op je systeem.palone schreef:Nou, vandaag heb ik Capture NX 2 gekocht. Ik heb de trial version nog op mijn pc staan, maar die is net verlope,
Wat is nu de bedoeling, moet ik eerst de-installeren en daarna de CD laden en installeren of kan ik de product-key invoeren in de trialversion die ik destijds heb gedownload ?
gr.,
Patrick
Nikon Capture NX2 Full Version
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Nikon Capture NX2 Full Version
Spul waarmee je foto's maakt...
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Er is ook een update vanaf Nikon Capture NX (zonder volgnummer)Gobert schreef:De titel intrigeert me. Is er ook een incomplete version?
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Nou ja, meestal is de gekochte versie niet de laatste update, dus moet je voor de laatste versie alsnog updaten via gedownloade versies. Dus heeft het weinig zin om opnieuw te installeren vanaf CD.ReneG schreef:Ik zou voor de zekerheid voor herinstallatie gaan,palone schreef:Nou, vandaag heb ik Capture NX 2 gekocht.
Vriendelijke groet, Léon Obers
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dus je hebt alleen maar betaald voor een product-keyLéon Obers schreef:Nou ja, meestal is de gekochte versie niet de laatste update, dus moet je voor de laatste versie alsnog updaten via gedownloade versies. Dus heeft het weinig zin om opnieuw te installeren vanaf CD.ReneG schreef:Ik zou voor de zekerheid voor herinstallatie gaan,palone schreef:Nou, vandaag heb ik Capture NX 2 gekocht.

En een papieren handleiding, zo'n schijfje kost zowiezo niets natuurlijk. Je betaalt altijd voor de licentie/naam.
Breda.......here we come(back)
Hallo, verdien er helemaal niets aan, maar mijn begin van CNX2 was als volgt. Gevonden de site van "luminescence of nature" van James P Odell, daar alle info vandaan gehaald, de 16 videofilmpjes gedownload, de scherptegids en toen begonnen. Later uiteraard de cursussen van onze club te beginnen met die van GdP en later die voor gevorderden. Ook nog Color Efex pro erbij gedaan. Er gaat een wereld voor je open zodra je er al een beetje mee om kan gaan. Wel in NEF werken! Succes groet, peter