Heb sinds een kleine week mijn nieuwe D7000 in gebruik icm de MB-D11. In de user manual van de batterypack staat wel dat er bepaalde functieknoppen op zitten, nr. 4, 5 en 6 (multiselector, hoofdinstelschijf en secundaire instelschijf) maar niet waar ze voor dienen en hoe of wanneer je deze kan gebruiken, ook op internet kan ik hierover niks vinden, wie weet waar deze knoppen voor dienen voordat ik de toko bel waar ik hem gekocht heb?
Alvast bedankt voor jullie support,
Gr. Erik
Specs accupack MB D11
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: Specs accupack MB D11
Beter lezen in de handleiding:evanblijswijk schreef:In de user manual van de batterypack staat wel dat er bepaalde functieknoppen op zitten, nr. 4, 5 en 6 (multiselector, hoofdinstelschijf en secundaire instelschijf) maar niet waar ze voor dienen en hoe of wanneer je deze kan gebruiken,
"Deze bedieningsknoppen hebben dezelfde functies als de overeenkomstige bedieningsknoppen op de camera en worden beïnvloed door wijzigingen in de opties van het cameramenu voor Persoonlijke Instellingen (Groep f ), die effect hebben op deze bedieningsknoppen van de camera. Raadpleeg de handleiding van de camera voor meer informatie."
Vriendelijke groet, Léon Obers
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Specs accupack MB D11
Over de functie-knoppen staat inderdaad in de handleiding geschreven (blz 235).