Fotogeniek ?

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Grojan
Forumlid
Forumlid

Bericht door Grojan » wo mei 30 2007 10:21 pm

Bedankt iedereen voor de positieve reacties ,

@ Riemke , heb wat verschillende sluitertijden gebruikt ,om de actie echt goed te bevriezen moet je eigenlijk wel 1/1500 en korter gebruiken , maar ik vind zelf een beeld waar nog wat bewegings onscherpte in zit, mits op de goede plek, ook vaak wel mooi en dan kan je wel langzamere tijden gebruiken , maar dit geeft wel veel meer missers.
@ Pancarans ,foto uit de tweede post is gemaakt op 1/640 sec ,is eigenlijk te lang om een snel naar je toe rennende hond volledig te bevriezen, F2.8 had hier wel een slok op een borrel gescheeld.
Maar zo als wel te zien is aan de foto stond de zon al vrij laag ook een uurtje vroeger had de sluitertijd behoorlijk sneller kunnen maken.

Groeten Jan 8)

rik6230

Bericht door rik6230 » wo mei 30 2007 11:19 pm

Jan, nogmaal schitterende foto's. De sluitertijd van 1/1500 is echt aan de veilige kant. Ik heb actiefoto's van mijn hond met 1/1000 en haarscherp. Durf hem hier niet zo onder te plakken vanwege de super kwaliteit van wat hierboven staat. :oops:

groet,
Rik

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”