China algemeen [+ update]

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
JeroenR
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Re: China algemeen [+ update]

Bericht door JeroenR » ma jan 03 2011 8:25 pm

Haha! Ja, wie zwijgt stemt toe! ;-)

De meeste portretten heb ik gemaakt met de 70-200mm VRII. Dan kun je op een redelijke afstand blijven staan. Het komt weleens voor dat je een foto wilt maken van mensen en dat ze aangeven dat ze het liever niet hebben. Dan neem ik ook geen foto (in tegenstelling tot sommige anderen).

Aan de andere kant proberen ze ook van ons foto's te maken. Vooral bij het Stenen woud had ik het gevoel dat wij meer de attractie waren i.p.v. het woud. Chinezen wouden massaal met ons op de foto. Niet alleen omdat ik natuurlijk zo knap ben :roll: maar ook omdat ik een kop groter ben dan de gemiddelde chinees.
D800 | 35mm 1.4G | 50mm 1.4G | 85mm 1.4G | 24-70mm 2.8 | 70-200mm 2.8 VRII | SB-910 | SB-600

MarcoD750
Ontwerp & Ontwikkeling
Ontwerp & Ontwikkeling
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door MarcoD750 » ma jan 03 2011 9:15 pm

Zeer fraaie platen, zit met genot er naar te kijken.

Ik zou er graag naar toe gaan is ik dit zie :ugeek:
met vriendelijke groet, Marco

Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » di jan 04 2011 11:02 am

Complimenten voor deze prachtige serie!
Groeten Marcel

Daniël

Bericht door Daniël » di jan 04 2011 2:17 pm

Skippy schreef:
Daniël schreef:Heb je de personen gevraagd of ze op de foto wilden?
Op foto 17 bedoel je?
Kan ik lang blijven vragen denk ik :lol:

Nee de levende personen. Gewoon een vraag hoor. Weet niet ze zo fijn vinden om gewoon op de foto te gaan.
JeroenR schreef:Aan de andere kant proberen ze ook van ons foto's te maken. Vooral bij het Stenen woud had ik het gevoel dat wij meer de attractie waren i.p.v. het woud. Chinezen wouden massaal met ons op de foto. Niet alleen omdat ik natuurlijk zo knap ben :roll: maar ook omdat ik een kop groter ben dan de gemiddelde chinees.
Zelfde verhaal heeft mijn pa van Japanners.
En wij zijn blank. Dat is ook heel apart.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”