foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

foto 6
Correct Arjan.AEL schreef:Hoi Rijko,
Is dit de 70-300mm VR? Het begint zo onderhand een "must have" te worden voor concertgebruik!
groet,
Arjan
En wat doe je als je er niet doorheen komt? Ik ga m'n camera niet afgeven in de hoop 'm later nog terug te zullen vinden. En een concert missen is ook niet echt prettig.Rijko schreef:Marileen, bedankt voor de reactie. De documentaire de je noemt heb ik ook gezien, en ook al eens een paar jaar geleden op de BBC waar die nog een stukje uitgebreider was.
Fotograferen is verboden bij concerten. ook deze keer moest je weer langs beveiliging door een nauw draaihek. Mijn camera had ik onderin een schoudertas, onder een extra sweater en een notitieblok. Mijn ervaring is dat ze het meestal niet in de gaten hebben als je een tas laag op je heup draagt. En als ze er naar vragen, open ik de tas en laat de inhoud zien. De camera onderin merken ze dan toch niet, is mijn ervaring. Zelfverzekerd overkomen is dan ook het motto. Bij echt grote acts als de Stones, U2 of Shakira, lukt het niet. De controle is dan veel strenger dan bij een concert van Vanessa-Mae.
Als een concert eenmaal aan de gang is, is het donker en kun je redelijk je gang gaan. Tussen het publiek pikken ze je er dan toch niet uit.
Patrick,Patrick schreef:En wat doe je als je er niet doorheen komt? Ik ga m'n camera niet afgeven in de hoop 'm later nog terug te zullen vinden. En een concert missen is ook niet echt prettig.Rijko schreef:Marileen, bedankt voor de reactie. De documentaire de je noemt heb ik ook gezien, en ook al eens een paar jaar geleden op de BBC waar die nog een stukje uitgebreider was.
Fotograferen is verboden bij concerten. ook deze keer moest je weer langs beveiliging door een nauw draaihek. Mijn camera had ik onderin een schoudertas, onder een extra sweater en een notitieblok. Mijn ervaring is dat ze het meestal niet in de gaten hebben als je een tas laag op je heup draagt. En als ze er naar vragen, open ik de tas en laat de inhoud zien. De camera onderin merken ze dan toch niet, is mijn ervaring. Zelfverzekerd overkomen is dan ook het motto. Bij echt grote acts als de Stones, U2 of Shakira, lukt het niet. De controle is dan veel strenger dan bij een concert van Vanessa-Mae.
Als een concert eenmaal aan de gang is, is het donker en kun je redelijk je gang gaan. Tussen het publiek pikken ze je er dan toch niet uit.