Ik heb zelf ook wat feedback. Voornamelijk op de landschapsplaatjes, wat intussen toch redelijk mn 'vakgebied' is geworden. En waar ik dus ook erg in geïnteresseerd ben.
Foto 2: ik zie niet goed wat je met deze foto probeert over te brengen. Als je de mooie lucht wilt uitdrukken dan is de lucht verkeerd belicht en is je voorgrond teveel in beeld. Wil je bos laten zien dan is je compositie niet goed. En zelfs met mooie luchten is het belangrijk om een sterke compositie te hebben. Tenminste, ik zit zo in elkaar dat ik een betere foto wil maken dan een ander die op dezelfde locatie zou zijn

Compositie maakt of breekt je foto, goed op letten dus en veel erover lezen en andere foto's kijken helpt heel veel
Foto 6: op wat voor brandpuntsafstand heb je deze foto gemaakt? Ik mis ook hierin een spannende compositie. En ja, dat is enorm moeilijk in een bos. Ik heb vaak in het bos dat ik m'n compositie net niet goed vindt. De plaatsing van bomen ten opzichte van elkaar is heel belangrijk. Een bos is daarnaast vaak ook druk terwijl rust in je foto je compositie beter naar voren laat komen. Je zult in een bos dus de rust moeten zoeken voor je foto. Een handige manier daarvoor is het verder kijken dan je neus lang is. Oftewel, gebruik je telelens en kijk wat verder dan de eerste 2 bomenrijen

Door het gebruik van je telelens kan je heel goed bomen isoleren en door de beeldhoek krijg je ook minder omgeving op de foto, enorm bruikbaar in het bos dus

Als ik een boslandschap op de foto zet probeer ik het altijd eerst op 300mm en ga vervolgens steeds wat minder gebruiken. Landschapsfotografie is de kunst vna het isoleren en dat geldt naar mijn smaak en mening vooral in bosrijke gebieden.
Ik ben benieuwd naar volgende foto's! Succes!