Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Het zijn toch sprinkhanen hoor Maar dan sprinkhaan nimfen. In feite gewoon een jong sprinkhaantje dat nog moet volgroeien tot een volwassen sprinkhaan. Dan krijgt hij ook vleugeltjes enzo. Het zijn hele schattige diertjes!
Supermooie foto's. Die sprinkhanen zien er stoer uit zeg! En vooral ook prachtig scherp! Als ik dit zo zie denk ik dat ik ook maar eens op sprinkhanenjacht gaan. Hoe vind je die beestjes eigenlijk? Sorry, ik ben een natuurbarbaar, ik weet het. Ik zoek alleen altijd wel braaf uit wat het is als ik een beestje heb gefotografeerd.
Het is wel jammer dat men bij macrofotografie nauwelijks verder komt dan het fotograferen van dit soort griezels. Misschien moeten we gewoon een keer een topic starten over welke onderwerpen geschikt zijn voor macrofotografie.
Het gaat steeds beter. Ik weet dat dit simpele foto's zijn. De spanning ontbreekt nog. Het niveau van mn coolpix foto's moet ik nog halen vind ik zelf. Maar dat komt wel goed.
Ik denk niet dat je dat niveau zal halen met je 60mm microlens. In vergelijking met je Coolpix zal je altijd te maken hebben met een veel kleinere diepte scherpte. En dat maakt de foto er niet mooier op.