Ik wil graag een D90 Nikon kopen.......

Wie weet waar ik de camera "goedkoop" kan kopen.....en zal hij binnenkort in prijs dalen?

Graag info........over de D90 Nikon.

Bedankt........
Tot dat de voorraad op is denk ik, volgens mij worden ze niet meer gemaakt. (verbeter me als ik het fout heb)Mustafa schreef:Hoelang zal de D90 nog in de winkels liggen denken jullie?
Dat kan nog best een jaartje duren, maar voor hetzelfde geldMustafa schreef:Hoelang zal de D90 nog in de winkels liggen denken jullie?
Er was hier iemand die een maand of drie geleden van een z.g. "insider" gehoord had dat de laatste zending toen onderweg was uit Japan, maar kijk nu eens: de winkels worden nog constant bevoorraad en te oordelen naar de aantallen keren dat ze inmiddels allemaal al eens zonder zaten is er nog drukke nering! En dat moet Nikon niet erg bezwaarlijk vinden, want de D90 zit de rest marketingtechnisch niet echt in de weg, is mijn indruk. Dat was tussen de D60 en de D3000 destijds een ander verhaal, want de prijzen daarvan lagen wel erg dicht tegen elkaar aan.addy schreef:Tot dat de voorraad op is denk ik, volgens mij worden ze niet meer gemaakt. (verbeter me als ik het fout heb)