Hieronder een greep uit mijn opnamen. Oh ja, ik heb de films zelf in C-41 ontwikkeld. Dat gaat steeds beter en sneller.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8
Gewoon in de regen lopen fotograferen. Thuis jas in de droger en camera ook afdrogen. Dat is alles. Oh ja, na de foto de camera direct weer in het tasje. Dat dan wel weer.Mas schreef:Prachtig, ook ik houd best van een beetje miezer en zou ook best eens willen fotograferen als het regent, alleeen : ben zo bang voor mn spullen .. 1 hand plu en 1 hand fotograferen? Hoe doen jullie dat ?
Ik heb geen verstand van digitale camera's, ik weet alleen dat mijn Rolleicord volledig mechanisch is en tegen wat regen kan. Ik heb overigens met mijn Nikon F100 ook nooit problemen gehad in de regen.Mas schreef:Ik weet, maar in hoeverre niet van suikergoed? Ik begreep dat je met een D3 in de regen kunt fotograferen, maar een D700?
Een D700/D300(s) in combi met bv een 17-55/ 24-70 of 70-200 of.. een andere pro objectief zijn spatwater dicht door de af dichting die deze body's en objectieven bevatten.Mas schreef:Ik weet, maar in hoeverre niet van suikergoed? Ik begreep dat je met een D3 in de regen kunt fotograferen, maar een D700?