Damian in de studio...
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Damian in de studio...
Leuke en originele serie Gaby 

- JeroenR
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Wow, mooie foto's zeg!
Alleen viel me bij foto 3 het vest op. Dat ziet er een beetje vreemd uit op die achtergrond (net of de jongen met vest uitgeknipt is en geplakt is in de andere foto). Maar dat kan ook komen door het licht en het wit in zijn vestje. Heb je daar iets mee gedaan? Voor de rest erg fraai!
Alleen viel me bij foto 3 het vest op. Dat ziet er een beetje vreemd uit op die achtergrond (net of de jongen met vest uitgeknipt is en geplakt is in de andere foto). Maar dat kan ook komen door het licht en het wit in zijn vestje. Heb je daar iets mee gedaan? Voor de rest erg fraai!
D800 | 35mm 1.4G | 50mm 1.4G | 85mm 1.4G | 24-70mm 2.8 | 70-200mm 2.8 VRII | SB-910 | SB-600
- Gabees
- Forumlid
- Contacteer:
Ik zie nu ik beter kijk een zwart lijntje langs z'n vest. Ik heb een gedeelte van de achtergrond weggehaald (je zag de opgerolde zwarte achtergrondrol die voor de witte hing. Daar komt het waarschijnlijk door.JeroenR schreef:Wow, mooie foto's zeg!
Hij is niet geplakt.
- jtimmer
- Forumlid
- Contacteer:
Hallo,
Mooie foto's hoor. Ik doe dit zelf ook vaak met kinderen (witte achtergrond), ik denk alleen dat als je de lamp aan de rechterkant van de camera 1 stop lager zet je meer diepte krijgt doordat er een lichte schaduw gaat vallen. Nu is het allemaal redelijk vlak, ik heb daar zelf ook wel last van vandaar mijn opmerking.
Groeten,
Jeroen
Mooie foto's hoor. Ik doe dit zelf ook vaak met kinderen (witte achtergrond), ik denk alleen dat als je de lamp aan de rechterkant van de camera 1 stop lager zet je meer diepte krijgt doordat er een lichte schaduw gaat vallen. Nu is het allemaal redelijk vlak, ik heb daar zelf ook wel last van vandaar mijn opmerking.
Groeten,
Jeroen
http://www.jpix.me" onclick="window.open(this.href);return false;
- ahhveurink
- Forumlid
- Contacteer:
F a n t a s t i s c h weer Gaby!!
Groetjes uit Enschede
Anja
Groetjes uit Enschede