!!KLACHTEN OVER VIEW NX 2!!

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: !!KLACHTEN OVER VIEW NX 2!!

Bericht door gongon » za jan 15 2011 11:41 am

Bij mij werkt alles naar behoren, zowel op mijn windows laptop als op mijn mac.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

gewoon peter

Bericht door gewoon peter » ma jan 17 2011 12:04 pm

ReneG schreef:Volgens mij is ViewNX niet bepaald bedoeld als alternatief voor Lightroom... Meer een foto-browser/sortering/archivering met hele basale bewerkingsmogelijkheden.

Overigens heb ik sinds de meest recente versies van 2 wel wat problemen met ViewNX. Het crasht niet, maar als ik (te) snel door mijn foto's heen ga kan hij het niet bijbenen en krijg ik grijze vlakken of duurt het heel lang voor hij foto's laadt. Voorheen had ik daar nooit last van... :(
Rene, vond deze nog van jou. Heb jij mijn oproep gelezen om dit probleem ook door te geven aan Nikon? Bij mij is het geseponeerd omdat ik de enige ben. Zou je dat alsjeblieft alsnog willen doen?? Hartstikke bedankt, groet, peter

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » ma jan 17 2011 1:55 pm

Heb je die cache nu al eens echt leeg gemaakt? (De inhoud ervan verwijderd).
Op de wijze zoals in bericht http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 36#p407436 aangegeven.
Vriendelijke groet, Léon Obers

gewoon peter

Bericht door gewoon peter » ma jan 17 2011 2:53 pm

Léon Obers schreef:Heb je die cache nu al eens echt leeg gemaakt? (De inhoud ervan verwijderd).
Op de wijze zoals in bericht http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 36#p407436 aangegeven.

Ja, Léon, heb zelfs het stukje waar het stond op de harde schijf er uit geboord, komt nooit meer terug, gr. en nog bedankt, peter :D :D :D :D

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”