Ze spreekt nog geen NederlandsNIKONVOS schreef:Je vrouw vergelijken met een paard? Ze zit toch niet mee te lezen hoop ik voor je!
Gr. Wim
Een wandeling door Genneper parken
-
Paul Demo
-
George Fennes
- Clublid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
let op je woorden
Je moet het wel goed uitleggen Paul.
Want stel voor dat ik mijn chinese vrienden vraagt om het in het chinees te vertalen en hier op het forum zet.
Ik denk dat je dan een paar nachtjes op de bank mag slapen
Groetjes George
Want stel voor dat ik mijn chinese vrienden vraagt om het in het chinees te vertalen en hier op het forum zet.
Ik denk dat je dan een paar nachtjes op de bank mag slapen
Groetjes George
Blijf het objectief bekijken
-
Paul Demo
Re: let op je woorden
Nee hoor,George Fennes schreef:Je moet het wel goed uitleggen Paul.
Ik denk dat je dan een paar nachtjes op de bank mag slapen![]()
Groetjes George
Op het moment van het posten zat ze naast me, en ik lees voor wanneer ik post. Maar goed je mag het proberen hoor
-
R-Know
Leuke platen!
Wat de sijs betreft. Blauwe eksters bestaan niet, tenzij ze gezopen hebben
.
De ogenschijnlijk slechts zwart-wit gekleurde vogel komt bij nadere bestudering helemaal tot leven en blijkt een bont palet aan metallic-kleuren te vertonen.
Aldus de info op de site van de vogelbescherming.
Irwan
Wat de sijs betreft. Blauwe eksters bestaan niet, tenzij ze gezopen hebben
De ogenschijnlijk slechts zwart-wit gekleurde vogel komt bij nadere bestudering helemaal tot leven en blijkt een bont palet aan metallic-kleuren te vertonen.
Aldus de info op de site van de vogelbescherming.
Irwan
- hans1956
- Regiocoördinator

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Blauwe eksters zien er anders uit: zie http://www.soortenbank.nl/soorten.php?s ... els&id=396!
Het is gewoon een jonge ekster (Pica pica).
Gr. Hans
Het is gewoon een jonge ekster (Pica pica).
Gr. Hans
- olle_griese
- Forumlid

- Contacteer:
-
paparazzi
nou ja, in 't chinees zijn de woorden voor 'paard' en 'moeder' (de vrouw) dezelfde maar met 'n andere klemtoon, dus er is wel 'n beetje vergelijk te maken natuurlijkPaul Demo schreef:Ze spreekt nog geen NederlandsNIKONVOS schreef:Je vrouw vergelijken met een paard? Ze zit toch niet mee te lezen hoop ik voor je!
Gr. Wim, maar op een andere foto die ik heb staat ze naast een paard, vandaar.
pony's heb je tot schofthoogte 1.49 geloof ik, zit 't daarboven is 't een paard, maar er zijn ook rassen die tot de paarden gerekend worden die kleiner zijn (falabella bijv. die even klein zijn als shetjes)
- olle_griese
- Forumlid

- Contacteer:
Die staat er idd ook in Jan maar had hem over het hoofd gezien omdat hij tussen de kluut en de morinelplevier in staatGrojan schreef:Olle , kan me niet voor stellen dat de scholekster niet in dat boek staat.
Groeten Jan.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
-
BUG322
-
Paul Demo