Welke slingshot voor d300s+24-70 2.8

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Plaats reactie
whoami
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Welke slingshot voor d300s+24-70 2.8

Bericht door whoami » vr jan 21 2011 11:22 am

Binnenkort ga ik met vakantie. Ik neem een vrij volle rugtas mee maar in sommige gevallen wil ik het liefst een compacte tas voor alleen de camera+lens.

Ik zoek daarom een geschikte slingshot tas (uiteraard niet te groot) welke voldoende is om een d300s (zonder grip, met grip mag ook), een 24-70 f2.8+zonnekap en evt wat geheugenkaartjes, extra accu en een paar 77mm filters kan opbergen.

Ik heb al eea bekeken maar doordat de zonnekap vrij fors is past het net niet in de slingshots die ik gezien heb.

Indien iemand een geschikte tas (geen rugtas) heeft waar dit allemaal goed inpast, ben ik benieuwd naar t merk en model. Ik zoek geen reporter tas maar echt alleen t type slingshot/slingbag.

groet Anoop

Myriad

Re: Welke slingshot voor d300s+24-70 2.8

Bericht door Myriad » vr jan 21 2011 6:24 pm

Al eens aan een LowePro Toploader gedacht? Die heb ik voor erbij. Die draag je vóór je of als shoudertas:
http://www.lowepro.com/toploaderpro
Ik heb de 70 AW. Mijn D300 + 24-70 passen daar mooi in (met zonnekap in operationele toestand erop uiteraard). Een grip erop past ook.
Voldoende ruimte in het voorvakje voor je overige spullen.
Je kunt evt. ook de diepere 75 nemen.

whoami
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Welke slingshot voor d300s+24-70 2.8

Bericht door whoami » za jan 22 2011 12:22 pm

Niet eerder aan gedacht maar gisteren tijdens t googlen kwam ik op de toploader. En idd. Dit ziet er goed uit voor mijn combi.
Van de week ga ik eens zoeken want niet iedere fotowinkel heeft 'm in de winkel liggen.

thnx!
Anoop

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”