josj schreef:zit je pc niet onder het stof ?
hitte veroorzaakt ook vaak rare meldingen
http://www.alcpu.com/CoreTemp/
Alles blinkt als een zonnetje. nu nog lopen.

josj schreef:zit je pc niet onder het stof ?
hitte veroorzaakt ook vaak rare meldingen
http://www.alcpu.com/CoreTemp/
Iets minder downloadwerk.Patrick schreef:Download Ubuntu hier. Dat kan je branden op een DVD. Daarvan kan je opstarten, en heb je de mogelijkheid te kiezen voor een geheugentest.
Een gratis DVD of CD aanvragen kost teveel tijd (4 tot 6 weken). Niet doen dus.
Zoals al eerder gemeld; je hoeft niet te installeren!
Sorry !! Hoe verander ik dat bestand in image?Tom schreef:Iets minder downloadwerk.Patrick schreef:Download Ubuntu hier. Dat kan je branden op een DVD. Daarvan kan je opstarten, en heb je de mogelijkheid te kiezen voor een geheugentest.
Zoals al eerder gemeld; je hoeft niet te installeren!.
Wel branden als image, dus niet dat ISO bestand rechtstreeks op de CD branden, dat werkt niet.
Gewoon in de verkenner rechtsklikken en dan 'Schijfkopiebestand branden' kiezen.Tammo Schut schreef:Sorry !! Hoe verander ik dat bestand in image?Tom schreef:Iets minder downloadwerk.Patrick schreef:Download Ubuntu hier. Dat kan je branden op een DVD. Daarvan kan je opstarten, en heb je de mogelijkheid te kiezen voor een geheugentest.
Zoals al eerder gemeld; je hoeft niet te installeren!.
Wel branden als image, dus niet dat ISO bestand rechtstreeks op de CD branden, dat werkt niet.
En daar hoef je niet eens een glazen bol voor te hebben.Tammo Schut schreef:....Het bleek inderdaad een geheugenprobleem te zijn.....
Tja, ik kan niet zeggen dat het me verbaast...Tammo Schut schreef:Probleem zo te merken opgelost.
Het bleek inderdaad een geheugenprobleem te zijn ( Patrick !!)
Allemaal hartelijk dank voor de tips en suggesties.
Waar de niconclub al niet goed voor is.![]()
Ondanks dat ik meermaals gezegd had dat dat niet zou gebeuren?Tammo Schut schreef:Patrick, ik durfde ubuntu niet aan omdat ik de indruk kreeg dat ik dan een heel nieuw besturingssysteem zou installeren.