1

2

3

4

Ach, klacht, mwahh, kan ook zomaar niet in de smaak vallen. Het is natuurlijk pas januariPatrick schreef:Ik zag je "klacht" in je clarinetdraadje.![]()
???? Zie ik niets van. Ziet er gewoon prima uit, toch?Laura schreef:(P.s. jammer dat in de fotobrowser jouw hoofd met WTF komt te staan ipv deze foto'tjes.. even hotlinken toestaan door NCN?)
Het NCN forum was al included voor hotlinken. De fotobrowser zit in een level hoger domein, die is nu toegevoegd en het moet nu werken.Laura schreef:(P.s. jammer dat in de fotobrowser jouw hoofd met WTF komt te staan ipv deze foto'tjes.. even hotlinken toestaan door NCN?)
Maar natuurlijk. Vaas op het aanrecht tegen de witte zijkant van de koelkast en mooi invallend daglicht via het keukenraam. Beetje spelen met de compositie, dus wat buigwerk van de tulpstengels. En een beetje spelen met het diafragma. Klik en je hebt de foto.flippie17 schreef:Jawel hoor, dit vind ik ook wel wat hebben, de zwevende tulp (nr.2) heeft ook duidelijk mijn voorkeur. Mag ik zo brutaal zijn (als leerproces zeg maar) je te vragen hoe je ze gemaakt hebt (een soort van "tutje" zeg maar)