1:

2:

3:

De foto hieronder geprobeerd te croppen tot een interessantere compositie. Gelukt? Ook het orgineel.
4:

4a:

Misschien ligt dat ook gewoon aan je foto's...Genster schreef: De reden waarom ik hier al lang niet meer ben geweest is dat ik (te) weinig reacties kreeg op mijn foto's. Het lijkt er op dat er niet veel is veranderd. Gelukkig is dat op LC een stuk beter![]()
Ik ben voorlopig weer weg...
Gegroet,
Genster
vind het wel erg kort door de bocht als ik eerlijk ben,Deavit schreef:Misschien ligt dat ook gewoon aan je foto's...Genster schreef: De reden waarom ik hier al lang niet meer ben geweest is dat ik (te) weinig reacties kreeg op mijn foto's.
Gegroet,
Genster
Vraag: bedoel je met ruimer croppen meer uitzoomen, of nog verder inzoomen? Uitzoomen helaas geen optie sinds ik 'm op dit formaat heb genomen....theshadow schreef:
Maar nu weer even on-topic want dat zal de Ts wel waarderen denk ik![]()
Vind de Zwart wit omzetting best geslaagd.
Wat de foto's betreft, zou foto 1 iets ruimer croppen aan de bovenkant en om het foto formaat te behouden aan de rechterkant.
foto 2 en 3 is weinig mis mee
foto 4 zou ik uit de serie halen.
Croppen betekent simpel gezegd het uitsnijden van een foto in en bewerking programma.Ben and Jerry schreef:Vraag: bedoel je met ruimer croppen meer uitzoomen, of nog verder inzoomen? Uitzoomen helaas geen optie sinds ik 'm op dit formaat heb genomen....theshadow schreef:
Maar nu weer even on-topic want dat zal de Ts wel waarderen denk ik![]()
Vind de Zwart wit omzetting best geslaagd.
Wat de foto's betreft, zou foto 1 iets ruimer croppen aan de bovenkant en om het foto formaat te behouden aan de rechterkant.
foto 2 en 3 is weinig mis mee
foto 4 zou ik uit de serie halen.
no.1: ja. No.3 is wel gecropped, het orgineel had veel meer lege lucht (grijs).theshadow schreef: Is dit het originele formaat van ce foto?