Beoordeling: Big Ben

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
ChristianZijlstra

Beoordeling: Big Ben

Bericht door ChristianZijlstra » za jan 22 2011 8:49 pm

Hallo allemaal,

Hierbij 1 van mijn foto's, een foto van de Big Ben, misschien wel 1 van de meest gefotografeerde gebouwen.. Vaak zie je hiervan natuurlijk dezelfde afbeeldingen vanaf dezelfde hoeken. Deze foto heb ik eigenlijk in de loop genomen direct toen we de metro uitstapten en hij spreekt mij elke keer weer aan vanwege de verschillende aspecten welke in de foto te zien zijn. Het groen van de boom, het grijs van de vele gebouwen en metrostations in Londen maar ook de Big Ben. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

1.
Afbeelding

Exif:
Nikon D5000
18-105 bij 30mm
f/13
1/200 s
ISO 200

Alvast bedankt voor de (opbouwende) kritiek :wink:

Ben and Jerry

Re: Beoordeling: Big Ben

Bericht door Ben and Jerry » za jan 22 2011 8:58 pm

eehh, ik vind persoonlijk de hoek van de foto niet prettig kijken, voelt alsof ik omval.

Het groen van de bladeren waar je het over hebt vind ik erg donker, bijna zwart...

Deavit

Re: Beoordeling: Big Ben

Bericht door Deavit » za jan 22 2011 9:17 pm

Je hebt wel gelijk, dat van die afgezaagde onderwerpen fotograferen, lastig is, en dat je nieuwe hoeken moet zoeken.

Toch vind ik dit geen aansprekende foto, rare hoek, boom voor de toren, niet spannend, etc.
Dus wmb niet geslaagd.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”