Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Begin dit jaar naar belgie geweest om onder andere deze prachtige uil op de foto te zetten.
Doordat de uil in de schaduw zat was ik genoodzaakt om mijn ISO op te schroeven tot 4000 om een f9 en sluitertijd van 1/500 ste te waarborgen aangezien een 300mm uit de hand best wel oefenen is om stil te houden.
1
2
Laatst gewijzigd door Guy op wo feb 02 2011 4:57 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
ISO 4000 op een D300 en dan zo'n resultaat. Goed hoor vind hem erg acceptabel. Denk dat F9 misschien niet eens had gehoeven, F4,5 was denk ik ook genoeg geweest.
Maar dat is een gok weet de verdere omstandigheden niet echt natuurlijk.
Mooie foto's van een mooie vogel, Guy.
Diafragma had inderdaad lager gekund. Dat is bij mij toch wel het 2e waar ik op let (na de ISO). Nu is de sluitertijd tegen het randje voor uit de hand.
Het scheelt je gewoon een aantal mislukte foto's door bewegingsonscherpte (en dat zie je dan pas vaak thuis).
De ruis zie je hier niet zo omdat er geen grote donkere vlakken in de foto zitten, je overbelicht hebt en omdat het een kleine afbeelding is.