Bericht
door André » zo jan 30 2011 11:14 am
Ik moet zelf ook eerlijk bekennen dat het oranje op de rol toch iets "heftiger" is dan op de voorbeelden van de leverancier op de website. Ik wist natuurlijk dat een kleur op het scherm iets kan afwijken van de rol, maar in deze kleur zit toch best wel redelijk wat afwijking. Ik heb ook nog 2 andere kleuren gekocht, lichtblauw en bordeaxrood, en die komen wel goed overeen. Volgende week ga ik dusty eens op de lichtblauwe achtergrond zetten.
Wat stilzitten betreft, je moet maar net mazzel hebben hoor. 2 eerdere probeersessies mislukten hopeloos omdat de heren blijkbaar belangrijkere dingen te doen hadden (slapen, eten en meubilair slopen) en geen zin hadden. Maar gisteren hebben ze zich met behulp van wat speelgoed en snoepjes voorbeeldig gedragen.
De scherpte mag inderdaad nog wel iets scherper ja. Ik heb dit in een batch gedaan (Met behulp van jullie tips en aanwijzingen, dank daarvoor) maar daar ga ik nog even goed naar kijken, want het lijkt er op dat dat niet helemaal goed is gegaan.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.