Pietje Bell

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Sharkey
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Pietje Bell

Bericht door Sharkey » zo jan 30 2011 12:21 am

Mijn jongste dochtertje.
Helaas een wandrek achter haar hoofd, maar we waren in een gymzaal, waar haar zus een turn wedstrijd had. Ze had voor de grap de pet en sjaal van opa even op.
Mijn eerste portret foto met een Nikon (16-85 @ 4.8 )
Vind hem wel wat hebben :P

Afbeelding
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf

Mas
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Pietje Bell

Bericht door Mas » zo jan 30 2011 10:53 am

Ik vind 'm erg leuk, mooi eigenwijze uitdrukking op haar gezicht, lekker scherp, los van achtergrond .. wat wel meteen opvalt en een beetje afbreuk doet is de schaduw aan de linkerkant van het gezicht. Kun je ook niks aan doen, niemand valt het op, alleen critici op een fotoforum :D
http://marcels.webklik.nl/page/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;

gisela
Forumlid
Forumlid

Bericht door gisela » zo jan 30 2011 12:22 pm

Mooi portretje,zo te zien een pittig dametje :)
Ik ben niet bang om langzaam voorwaarts te gaan,maar alleen bang om stil te staan.
Gisela.

Sharkey
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Sharkey » zo jan 30 2011 3:01 pm

gisela schreef:...,zo te zien een pittig dametje :)
Inderdaad. Handen vol aan (soms) ;)
Mas schreef:... wat wel meteen opvalt en een beetje afbreuk doet is de schaduw aan de linkerkant van het gezicht. Kun je ook niks aan doen, niemand valt het op, alleen critici op een fotoforum :D
Had ik in eerste instantie ook, maar gezien ik de foto in een "split"second moest maken (voordat ze die pet weer van d'r koppie aftrok) ben ik toch wel tevreden. Aan de nadere kant heeft het voor mij wel zijn sjarme . . maakt het net iets eigenwijzer.
Vind dat wandrek vele male storender :roll:
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf

Jomar

Bericht door Jomar » ma jan 31 2011 9:21 am

Ik vind ik deze de schaduw op haar gezicht eigenlijk meer een toevoeging, waarbij de schaduwlijn ook precies mooi langs de onderkant van het oog wegloopt,
waardoor je min of meer in dit geval een verschillende oogopslag krijgt tussen de twee pupillen.
Het rek op de achtergrond stoort me eigenlijk ook weinig aangezien het een bruine tint is en je dochter gewoon mooi loskomt van de achtergrond.

Volgens mij kan deze het ook erg mooi doen in ZW

Groet Jomar

Sharkey
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Sharkey » ma jan 31 2011 10:58 am

Dank Jomar!!

Zat zelf inderdaad ook te denken aan ZW of een Sephia toon. Maar ben daar nog niet aan toegekomen . . .

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”