Mijn eerste serieuse studioopnamen met onze katten

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
diaan1979

Re: Mijn eerste serieuse studioopnamen met onze katten

Bericht door diaan1979 » ma jan 31 2011 10:19 am

Ik vind het heel knap dat die katten zo mooi stil zitten.

Ik heb er een van bijna 7 maand, als ze de camera al ziet, zet ze m het al op het lopen hahaha

En dat Oranje heeft wel wat..

Freaky87
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Freaky87 » ma jan 31 2011 1:08 pm

Mooie reeks!
evertfoto schreef:Afbeelding
Alleen vind ik het oranje niet zo mooi, maar wel bovenstaande kleur! :D

Oldtimer

Bericht door Oldtimer » ma jan 31 2011 5:38 pm

flippie17 schreef:Dank je, je bent de eerste die oranje wel mooi vind, maar inderdaad smaak. Overigens is de kat niet zwart maar bruin (chocolade-bruin) en de grijze kat is officieel blauw, klinkt een beetje raar, maar zo staat het nu eenmaal op de stamboom van dusty, en inderdaad bij een mooie lichtinval is het inderdaad meer blauw dan grijs. Het zijn trouwens britse kortharen, de knuffelberen onder de katten. Groot, stevig en erg lief. (Loebas weegt ruim 10 kilo !!! en dusty)
Ach, ja, ik vond die oranje achtergrond wel mooi staan bij die zwart/bruine kat. Maar geel kan ook. Eigenlijk zijn veel kleuren toe te passen als het maar geen zwart is. Ja, ik noemde het zwart maar het is dus heel donker bruin . Dusty is dus blauw. Wel, blauw/grijs zou beter zijn. Onze kat is een gewone Brits korthaar volgens zijn paspoort. Zo een met de bekende strepen en een spitsere kop. Een 13 in een dozijn kat maar heel aanhankelijk. Hij weegt 7 kilo maar is eigenlijk te zwaar.
Maar ik vind het heel mooie pics hoor!

André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door André » ma jan 31 2011 5:51 pm

Ik denk dat je een europeese korthaar bedoeld. De "gewone" huis-tuin-en-keuken katten zijn europeese kortharen.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”