mijn eerste tentoonstelling...

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
GrafiXDesign

mijn eerste tentoonstelling...

Bericht door GrafiXDesign » wo feb 02 2011 8:45 pm

Ik heb dus in Augustus mjn eerste leuke fotojob bekomen. Achtermijn presentatie hebben ze beslisst dat er een tentoonstelling geopend wordt met mijne fotos...
De droom vanelke hobbyfotografe!
Het gaat over kinderen en volwassenen met een beperking.

De fotoreportage die ik van de bewoners heb gemaakt was voor mij een uitdaging die ik met veel plezier heb aangevat. De leraars en opvoeders hebben me goed begeleid tijdens deze opdracht zodat ik dit tot een goed einde kon brengen. Enerzijds had ik altijd iemand die me begeleidde tijdens de opdracht. Daarnaast kreeg ik ook hulp van anderen om bijvoorbeeld materiaal klaar te zetten waarvan ik foto’s heb genomen (bijvoorbeeld tijdens een activiteit). Tijdens mijn opdracht heb ik veel nieuwe toffe mensen leren kennen. Daarnaast heb ik met eigen ogen kunnen zien dat het personeel (leraars en opvoeders) met het nodige respect omgaat naar de kinderen/volwassenen met een beperking toe. Tijdens die week heb ik heel veel plezier beleefd. Het was de eerste keer dat ik foto’s nam van mensen met een beperking, daarom was dit niet altijd even gemakkelijk. Ik was zeer geïnteresseerd om over elke bewoner meer te weten te komen, bijvoorbeeld welke activiteit(en) ze graag doen. Op deze manier heb ik foto’s kunnen nemen van het moment. Ik heb dit werk heel graag gedaan. DaaroAm kijk ik met veel plezier terug op alle momenten die ik heb mogen beleven tijdens de week waarin ik mijn fotoreportage heb mogen doen.

Afbeelding

Iedereen is welcome! wel rekening mee houden dat ik nu maar 5 maanden bezig ben en dat ik nog geen cursus gevolg heb;

Bedankt voor te kijken en veel plezier!

Regina

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: mijn eerste tentoonstelling...

Bericht door George Fennes » wo feb 02 2011 8:49 pm

Leuk Regina en pas 5 maanden bezig :shock:
Het is omdat ik te ver weg woont anders zou ik zeker komen kijken.
Zet je de foto'snog on-line?
Blijf het objectief bekijken

Daniël

Bericht door Daniël » wo feb 02 2011 9:00 pm

bij mij ook niet echt om de hoek.
Ben nu ook wel benieuwd naar je foto's

GrafiXDesign

Bericht door GrafiXDesign » wo feb 02 2011 9:23 pm

George Fennes schreef:Leuk Regina en pas 5 maanden bezig :shock:
Het is omdat ik te ver weg woont anders zou ik zeker komen kijken.
Zet je de foto'snog on-line?
Ja, als de tentoonstelling gedaan is ga ik deze hier online zetten! groetjes

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”