De poes, de zon en een D70
Deze is erbij, ruim een jaar geleden tegen aan ''gelopen''
Veel goede onderdelen en motor.
Zij heeft een plekje in een hoekje onder een grote boom, lijkt een beetje op een sloperij ergens in Frankrijk, nostalgie dus. Of sentiment.

Als ik mijn dagelijkse plaats in een andere topic, zet ik er van deze wel enkele foto's bij.
Bon Soir
Veel goede onderdelen en motor.
Zij heeft een plekje in een hoekje onder een grote boom, lijkt een beetje op een sloperij ergens in Frankrijk, nostalgie dus. Of sentiment.

Als ik mijn dagelijkse plaats in een andere topic, zet ik er van deze wel enkele foto's bij.
Bon Soir
Mijn schoonvader had daar ook last van. Die heeft schrikdraad gespannen.Roelof schreef:Tot nu toe heb ik dit onderwerp genegeerd, maar hier de reden dat ik niet echt binding heb met katten in mijn tuin:
Niet echt een mooie foto, maar gemaakt om de kat te kunnen identificeren.
Via een klein kastje, aangesloten op de 230v~ spanning werd de hoogspanning opgewekt.
Gerrit
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Dat is toch geen schrikdraad meer , dierenbeulGdP schreef: Mijn schoonvader had daar ook last van. Die heeft schrikdraad gespannen.
Via een klein kastje, aangesloten op de 230v~ spanning werd de hoogspanning opgewekt.
Gerrit
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Dat heb ik overwogen, maar dan moet ik planten van de buren rooien, omdat ze door en over de schutting komen en ik heb liever een incidentele kat in de tuin. Je hoeft ze doorgaans maar een keer te raken of te grijpen en dan kijken ze wel uit om terug te komen.GdP schreef:Mijn schoonvader had daar ook last van. Die heeft schrikdraad gespannen.
Ik heb dus meest problemen met jonge katten die ik nog moet lern weg te blijven. Zijn wel de vatbaarste katten.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Ik denk niet dat hij het hoort of zal lezen. Is al enige jaren geleden overleden.olle_griese schreef:Dat is toch geen schrikdraad meer , dierenbeulGdP schreef: Mijn schoonvader had daar ook last van. Die heeft schrikdraad gespannen.
Gerrit