Dat staat in de rechterkolom, naast zijn bericht: Barendrecht.explorator schreef:(...)
ik weet niet waar je vandaan komt (...)
Kun je bij jezelf ook invullen, in je gebruikerspaneel. Je kunt hem ook een PB sturen.
Dat staat in de rechterkolom, naast zijn bericht: Barendrecht.explorator schreef:(...)
ik weet niet waar je vandaan komt (...)
De Sigma is toch een totaal andere lens met zijn groothoek 18 mm. Het is ook geen match van de 70-300 VR, of de Tamron versie. Maar hij doet niet onder voor de 18-200 VR (maar die lens is hier niet aan de orde)breimer schreef:de sigma zou ik zeker niet nemen, de nikon,s zijn m.i. echt beter.
gr
Bert Harry
Ik ook (en velen met ons).rob1954 schreef:Ik hoop dat er snel een uitsluitsel komt over het verschil in kwaliteit van de 55-300 of 70-300. Ik wil namelijk 1 van beide aanschaffen en zit met het dilemma dat ik maar 1 hand heb en niet altijd van een statief af fotografeer.Dus hoe lichter het objectief hoe liever. Alleen als blijkt dat de 70-300 beduidend scherper is dan is de keuze makkelijk te maken want deze is met rond de 750 gram nog net te hanteren, maar ik ga natuurlijk liever voor minder gewicht. Beter een redelijk mooie foto met een minder objectief dan altijd bewogen foto's met een duurder( zwaarder) objectief.
Ik wacht met spanning de resultaten af.