En ook natuurlijk complimenten als het kan haha !
1.

2.

3.

Ben nog geen pro haha nog lang niet, maar oefenen kan niets kwijt.
En van andere foto''s maken is het toch een stuk makkelijker !

Ben and Jerry schreef:vind 1 en 3 iets TE overbelicht, je neus valt bijna weg![]()
In 2 misschien je pupillen zwart maken, die grijs/grauwe kleur is niet echt mooi (lijkt op 'staar').
Qua compositie: no2 is mooi!

1 is niet zo erg, maar in 3 is het hele vlak onder je rechteroog tot het midden van je neus bijna 1 wit vlak. Maaruh, dat is mijn mening!TiffanyDriehuis schreef:Ben and Jerry schreef:vind 1 en 3 iets TE overbelicht, je neus valt bijna weg![]()
In 2 misschien je pupillen zwart maken, die grijs/grauwe kleur is niet echt mooi (lijkt op 'staar').
Qua compositie: no2 is mooi!
Dankjewel, ja dat overbelichting is toch wel iets wat ik graag doe.
Weet niet waarom , moet het mezelf een beetje afleren haha !
Maar bedankt en vraagje..
Ben nog niet zo super met photoshop.
Kun je me beetje vertellen hoe je die puppillen zwarter kan maken ?
Het was gewoon iets uitproberen !Myriad schreef:Ik vind het alle drie geen duidelijke portretten, omdat het haar en/of de kleding en muts voor mij teveel de aandacht afleiden.
Zijn dat haarfoto's, modefoto's?
Nr. 2 heeft wel een mooie compositie.
Je hebt het in 'Foto beoordelingen' staan ...TiffanyDriehuis schreef:Het was gewoon iets uitproberen !
Daar heb je gelijk in.TiffanyDriehuis schreef:Dat wil niet zeggen dat ik graag goede tips krijg haha
Myriad schreef:Daar heb je gelijk in.TiffanyDriehuis schreef:Dat wil niet zeggen dat ik graag goede tips krijg hahaGelukkig kun je tegen (opbouwend bedoelde) kritiek.
Voor het overige: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 51&t=15042

Mas schreef:Ik vind ze mooi hoor, probeer ook wel eens foto´s van mezelf te maken maar vind het erg moeilijk ivm scherp stellen enzo . nr 2 is mijn favoriet !