Afdrukken bij Hema
Afdrukken bij Hema
Ik heb onlangs weer foto's laten afdrukken bij de Hema, en t viel (weer) tegen.
Wie heeft er een tip voor me, niet te duur, en toch mooie kwaliteit?
O ja, ik heb een Mac, dus uploaden is soms een probleem...
Re: Afdrukken bij Hema
Ik heb goede ervaringen met Profotonet : http://www.profotonet.nl/
Betaalbaar, dacht ik
Betaalbaar, dacht ik
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Is al eens eerder een thread over geweest en de uitkomst was toen dat ongeveer iedereen bij Profotonet lief afdrukken.
Ik ook, trouwens.
Ik ook, trouwens.
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2
Ik ga ook weer terug naar profotonet,ik heb onlangs een boek bij Albelli gedaan.
Wat een gedonder, heeft 3 weken en talloze telefoontjes geduurd voordat ik het boek thuis had.
Voor mij voortaan weer gewoon profotonet.
Groet Ruud.
Wat een gedonder, heeft 3 weken en talloze telefoontjes geduurd voordat ik het boek thuis had.
Voor mij voortaan weer gewoon profotonet.
Groet Ruud.
Okee, dank voor de tip;
Ik heb 4 foto's opgestuurd naar Profotonet.
Ik ben benieuwd.
Ik heb 4 foto's opgestuurd naar Profotonet.
Ik ben benieuwd.
Nie bij snapfish laten drukken, want slechter dan dat kan het bijna niet...
- ReneG
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik ga naar Profotonet voor de foto's. En naar de Hema voor worst. 

Spul waarmee je foto's maakt...
Niet om het een of ander (ook ik heb afdrukken laten maken bij Profotonet), maar is er dan echt geen enkele andere aanbieder in Nederland (of Belgie of Duitsland) die ook gewoon hele goede kwaliteit levert? Kijk voor een huis-tuin-en-keuken fotoboek durf ik gerust naar de Hema of het Kruidvat te gaan, maar op het moment dat je een boek moet leveren voor een klant dan wil je ook kwaliteit leveren. Er zullen toch wel meer aanbieders zijn die ook een mooi, stevig, kwalitatief hoogstaand boek kunnen leveren.
Ik vraag me dat al een tijdje af, en zou best eens willen weten of er hier leden zijn die toch goede ervaringen hebben met andere aanbieders. Ik bedoel, het goedkoopste kwaliteitsboek van Profotonet kost al snel € 165,-. Ik begrijp wel dat mensen zeggen 'Ach ja, als je gaat trouwen kost alles veel, dus dan moet je niet bezuinigen op zo'n boek' , maar onlangs vroeg een klant van mij om, van het boek wat ik voor hem had gemaakt, er nog 10 bij te bestellen. En om daar dan even € 1.650 voor neer te tellen, is toch niet mis.
Ik vraag me dat al een tijdje af, en zou best eens willen weten of er hier leden zijn die toch goede ervaringen hebben met andere aanbieders. Ik bedoel, het goedkoopste kwaliteitsboek van Profotonet kost al snel € 165,-. Ik begrijp wel dat mensen zeggen 'Ach ja, als je gaat trouwen kost alles veel, dus dan moet je niet bezuinigen op zo'n boek' , maar onlangs vroeg een klant van mij om, van het boek wat ik voor hem had gemaakt, er nog 10 bij te bestellen. En om daar dan even € 1.650 voor neer te tellen, is toch niet mis.
Hoewel ik steeds negatieve respons krijg als ik het vermeld laat ik mijn foto's altijd door http://www.webprint.nl . Prijs is laag, en de kleuren goed. En misschien dat als de foto's 100% overeen moeten komen met het origineel, dat ik het dan bij Profotonet laat afdrukken, maar voor mij is normaal gesproken 97% (= schatting) ook goed. 
Ter info, ik kalibreer mijn monitor met een "Spider 3" en de kleuren komen goed overeen.
Gr,
Hans

Ter info, ik kalibreer mijn monitor met een "Spider 3" en de kleuren komen goed overeen.
Gr,
Hans
Dag Hans,
bedankt, maar het gaat me met name ook om de albums. Ik ben op zoek naar een betaalbaar alternatief voor de boeken in eenzelfde kwaliteit als die Profotonet levert (ik begrijp dat Profotonet op eenzame hoogte staat, maar laat ik het dan zo zeggen; 'ik ben op zoek naar de leverancier die op de 2e plaats staat").
bedankt, maar het gaat me met name ook om de albums. Ik ben op zoek naar een betaalbaar alternatief voor de boeken in eenzelfde kwaliteit als die Profotonet levert (ik begrijp dat Profotonet op eenzame hoogte staat, maar laat ik het dan zo zeggen; 'ik ben op zoek naar de leverancier die op de 2e plaats staat").
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mijn broer, die een redelijke goeie fotograaf is,
besteld zijn albums bij http://www.top-fotoalbum.com/
Ik zelf heb hier nog nooit besteld, maar hij zegt dat het goed is..

met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Hoe zijn de ervaringen bij http://www.fotoalbum.nl/
Op zich ben ik daar tevreden over .... maar ik ben niet zo met boekjes bezig en heb dus nog niks laten maken bij Profotonet (maar dat zal ik zeker een keer gaan doen
Gr. Simon
Op zich ben ik daar tevreden over .... maar ik ben niet zo met boekjes bezig en heb dus nog niks laten maken bij Profotonet (maar dat zal ik zeker een keer gaan doen

Gr. Simon
Mag ik eens vragen wat er niet goed aan was?P1m schreef:Ik heb onlangs weer foto's laten afdrukken bij de Hema, en t viel (weer) tegen.
De kleuren,te donker, materiaal of het uploaden via de iMac.
Groet Kroontje
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Laura21 schreef:Nie bij snapfish laten drukken, want slechter dan dat kan het bijna niet...
Vertel......
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Mijn ervaring: matige helpdesk en dito software, maar prima afdrukken op mooi dik papier, die eigenlijk íets te krap in het boek zitten (de kaft valt maar een paar mm over de pagina's). Daartegenover staat wel een erg goede prijs, die de minpunten weer goed maakt. Alleen als het echt heel goed moet zijn, en je bereid bent daar ook flink meer voor te betalen zou ik naar een ander gaan (profotonet bijv.)MarcoD90 schreef:Mijn broer, die een redelijke goeie fotograaf is,besteld zijn albums bij http://www.top-fotoalbum.com/
Voor het geld leveren ze echt een goed product.