Ik ben afgelopen november naar Amerika op vakantie geweest en helaas hebben we na onze terugreis 1 van de koffers niet terug. Foetsie! Daarin zat ons statief (aangezien in de handbagage dit een slagwapen schijnt te zijn konden we dit niet ergens anders in stoppen) en die zijn we nu dus kwijt. Nu werd er via onze verzekering ons erop gewezen dat vaak dit niet valt onder je reisverzekering. Alle foto apparatuur en toebehoren vallen niet onder de verzekering schijnbaar, en daar valt een statief ook onder...

Sinds die tijd mis ik dus een statief, maar ik vrees dat als ik nu een nieuwe aanschaf ik deze ook niet mee kan nemen op vakantie. Heeft iemand hier een soortgelijke ervaring mee en welke grootte statief zou je eventueel wel mee kunnen nemen in je handbagage? Ik dacht namelijk dat dit nooit een probleem was. En aangezien een goed statief redelijk prijzig kan zijn wil ik er geen aan gaan schaffen die ik ook niet mee op reis mee kan nemen.
Ik heb behoefte aan een nieuw statief, dus wil ik niet heel lang meer wachten met de aanschaf van een nieuwe.