Nog steeds heerlijk aan het oefenen

Er was een beetje zon, maar vooral een erg koude wind. Hihi, die was niet te genieten.gewoon peter schreef:Hele mooie foto's van een prachtig gebied, heb jij daar vandaag zon gezien? Mooi hoor. `Zo wat te zien, heb jij daar een fijne dag gehad. groet, peter
Okee dankje voor de tipgewoon peter schreef:Tiffany, daar in de buurt is ook nog het Natuurpark, dacht einde Meerkoetenweg. Loop je wel iets beschutter en een heerlijk restaurant daar bij. gr. peter
Hallo Toby De laatste zijn gewoon een paar paarden, Zie al weer zoveel spannends langskomen. 1 van de regels is probeer je eens in de gedachtengang van de fotograaf in te beelden. succes peterToby schreef:Is de vignettering achteraf toegevoegd? Vind ik overbodig, bij portretten soms leuk, anders eerder storend.
1, 2, 3 en 5 houden zich netjes aan de regel van derden, maar vooral bij 5 mis ik een echt boeiend onderwerp. 6 is bijna voor de helft uitgebleekte hemel. 4 is leuk door het oogcontact met het hert, maar een beetje rommeloig qua compositie. 7 is voor mij het leukst omdat hierop het gedrag van de paarden te zien is, echter zou ik dan ook hierop focussen (verder inzoomen of croppen), de paarden erom heen voegen niets toe. De laatste zijn gewoon een paar paarden, hier en daar is iets afgesneden...