Mooie spectaculaire foto! Waar deed je dat spotten? Eindhoven?choise schreef:Het resultaatvan een middag spotten. Jammer waren de andere onscherp door de sterke wind van deze wentelwiek.
Jouw singleshot van de week - max. 1 per week [verzamel]
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Re: Jouw singleshot van de week [VERZAMEL] max. 1 per week
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Dankje Jaap.
Dat laatste
Nee haha. Er wordt daar gebouwt aan een loopbrug, die is dus nog niet af, en er zitten nog wat gaten in, dus kon ik er een maken door zo'n gat heen aan de zijkant.
Dat laatste

Nee haha. Er wordt daar gebouwt aan een loopbrug, die is dus nog niet af, en er zitten nog wat gaten in, dus kon ik er een maken door zo'n gat heen aan de zijkant.
Bedankt voor het compliment was bij Vliegbasis Gilze-Rijen als je geluk heb komen ze vlak voorbij.JaapV schreef:Mooie spectaculaire foto! Waar deed je dat spotten? Eindhoven?choise schreef:Het resultaatvan een middag spotten. Jammer waren de andere onscherp door de sterke wind van deze wentelwiek.
- Ruud_388
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:

Een van de vele foto's die ik afgelopen december maakte in Egypte, voordat de revolutie begon.
In eerste instantie was deze foto me niet eens zo erg opgevallen, totdat ik zag dat het meisje links op de foto meer interesse had in mijn camera dan in de uitleg van haar leraar.
Hierdoor en door de fantastische kleuren van alle "hoofddoekjes" is het e(1)n van mijn favorieten van deze reis geworden.
Gr,
Ruud
----------
Mooie Nikon, Manfrotto, Sirui en ThinkTank spullen
http://www.flickr.com/photos/12614588@N03/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruud
----------
Mooie Nikon, Manfrotto, Sirui en ThinkTank spullen
http://www.flickr.com/photos/12614588@N03/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind het een mooi plaatje, ben er nog niet uit of de hardloopster iets toevoegt, of niet.
Groet Ruud.
Groet Ruud.
Ook maar eens hier wat posten. Vandaag geschoten, wat vinden jullie er van?

Dat was een duur taxiritje...

Waar zouden piloten zijn zonder spotters
Had via marktplaats een 70-200 2.8 VR Gekocht die had ik zondag opgehaald op de terugweg even (ca 2 uur) gestopt bij Zestienhoven. Aan deze kant van de baan stond bijna niemand dus de piloten waren blij dat ze een spotter zagen. Gemaakt met de D700 + 70-200 VR + TC-20E.

- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
ja....mooi....
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je mooi gepakt Vulture!
Achterkant is net zo indrukwekkend als de voorkant.
Achterkant is net zo indrukwekkend als de voorkant.
Groeten Marcel