Niewe website opgericht
- Robin
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Niewe website opgericht
Een tijd geleden heb ik van een fotograaf een domein overgenomen. Heb vorige week de draad weer opgepakt met dit als resultaat,
http://www.romafotografie.nl/
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Er zullen nog wat fouten in zitten, het About verhaal moet nog een keer over de kop, ook in IE zitten er nog fouten in waar ik de oplossing nog niet voor heb
http://www.romafotografie.nl/
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Er zullen nog wat fouten in zitten, het About verhaal moet nog een keer over de kop, ook in IE zitten er nog fouten in waar ik de oplossing nog niet voor heb
Laatst gewijzigd door Robin op zo feb 27 2011 4:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
- JerryBig
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Romafotografie.nl
Heb je de site geoptimaliseerd voor mobiele telefoons of is ie voor blinden en slechtzienden
Ziet er lekker strak uit, minder is meer!

V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk
- Robin
- Forumlid
Re: Romafotografie.nl
Hoe Bedoel je dit? met welk programma heb je de site bekeken (Firefox, Safari, IE etc)JerryBig schreef:Heb je de site geoptimaliseerd voor mobiele telefoons of is ie voor blinden en slechtzienden![]()
Greetz... Robin
- JerryBig
- Clublid
Re: Niewe website opgericht
Met IE8, mega grote letters!
Alleen nu ik in FF en Chrome heb gekeken, blijkt ie heel anders te zijn, er zit een wisselend fotoframe in. Overigens in alle drie de browsers sluit het drop-down menu niet helemaal aan op de bovenliggende balk. Maar mogelijk is dat de bedoeling.
Ik gebruik bij voorkeur IE omdat ik die het plezierigste vind, maar als webmaster van twee websites ken ik de nukken van verschillende browsers (FF is ook niet altijd alles) en gebruik ze dan ook regelmatig door elkaar.
Geen idee waar dit vandaan kan komen, zo onderlegd ben ik nu ook weer niet op dat vlak.
Alleen nu ik in FF en Chrome heb gekeken, blijkt ie heel anders te zijn, er zit een wisselend fotoframe in. Overigens in alle drie de browsers sluit het drop-down menu niet helemaal aan op de bovenliggende balk. Maar mogelijk is dat de bedoeling.
Ik gebruik bij voorkeur IE omdat ik die het plezierigste vind, maar als webmaster van twee websites ken ik de nukken van verschillende browsers (FF is ook niet altijd alles) en gebruik ze dan ook regelmatig door elkaar.
Geen idee waar dit vandaan kan komen, zo onderlegd ben ik nu ook weer niet op dat vlak.
V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk
- Robin
- Forumlid
Zelf had ik het probleem ook gezien in IE hoe ik dit op moet lossen moet ik nog even achterhalen net als het kleine schoonheidsfoutje met het menu.JerryBig schreef:Met IE8, mega grote letters!

Greetz... Robin
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Ja, die lettergrootte viel me ook als eerste op. Dit valt nog wel aan te passen toch?
Het stukje tekst in "About"zou ik toch nog eens herlezen en voorzien van de nodige punten en komma's.
De opzet ziet er verder wel goed uit, voor zover ik dat kan beoordelen.
Het stukje tekst in "About"zou ik toch nog eens herlezen en voorzien van de nodige punten en komma's.
De opzet ziet er verder wel goed uit, voor zover ik dat kan beoordelen.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Wat vaak goed werkt is de HTML volgens de regels te maken. Je kan dat het beste doen door een HTML validator te gebruiken. Dit is de uitkomst van jouw site. Niet schrikken...theshadow schreef:Er zullen nog wat fouten in zitten, het About verhaal moet nog een keer over de kop, ook in IE zitten er nog fouten in waar ik de oplossing nog niet voor heb

http://validator.w3.org/check?uri=http: ... ne&group=0
- Robin
- Forumlid
Bedankt Riemke, ik ga dat verhaal helemaal deleten denk ik, hier moet ik nog eens een keer goed voor gaan zitten.
Zal eens kijken of ik dit zelf op kan lossen heb al een hoop voor elkaar zoals de rode lijnen in mijn template's etc.
Terwijl het in safari en firefox is zoals ik het bedoel...
Bedankt Patrick.
Zo..... even door gekeken maar dat is een hoop fouten, standaard uit wordpress....Patrick schreef:Wat vaak goed werkt is de HTML volgens de regels te maken. Je kan dat het beste doen door een HTML validator te gebruiken. Dit is de uitkomst van jouw site. Niet schrikken...theshadow schreef:Er zullen nog wat fouten in zitten, het About verhaal moet nog een keer over de kop, ook in IE zitten er nog fouten in waar ik de oplossing nog niet voor heb![]()
http://validator.w3.org/check?uri=http: ... ne&group=0
Zal eens kijken of ik dit zelf op kan lossen heb al een hoop voor elkaar zoals de rode lijnen in mijn template's etc.
Terwijl het in safari en firefox is zoals ik het bedoel...
Bedankt Patrick.
Greetz... Robin
-
- Bestuurslid
- Contacteer:
Nette site Robin. De foutjes in de site (o.a. menu) zijn je inmiddels bekend, dus heb er op dit moment weinig aan toe te voegen. 

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
- Robin
- Forumlid
Dank je Henk,
Ben er net achter dat ik nog een hoop werk heb, erg jammer omdat ik dacht met Wordpress goed te doen en klaar was met de opmaak. Vooral omdat ik niet echt goed ben met de programmeer taal van het internet.
Ben er net achter dat ik nog een hoop werk heb, erg jammer omdat ik dacht met Wordpress goed te doen en klaar was met de opmaak. Vooral omdat ik niet echt goed ben met de programmeer taal van het internet.
Greetz... Robin
- Robin
- Forumlid
zou iemand mijn website in IE kunnen testen ivm grote letters in de kop van de site?
Tekst: "Romafotografie" moet links staan en de tekst "gevangen door het licht" moet recht staan uitgelijnd
ook moet "Romafotografie" IETS groter zijn als "Gevangen door het licht"
Tekst: "Romafotografie" moet links staan en de tekst "gevangen door het licht" moet recht staan uitgelijnd
ook moet "Romafotografie" IETS groter zijn als "Gevangen door het licht"
Greetz... Robin
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Goede kans dat je veel niet kunt veranderen. Die validator is ook super-strict. Maar wel correct. Het helpt mij altijd om mijn frutsels te checken, zowel op het werk als thuis. Heel leerzaam ook trouwens om dat een keer te doen!
- Robin
- Forumlid
Niewe website opgericht
Ja zeker strict, er zitten nog al wat fouten in de foto view plug-in daar blijf ik lekker vanaf aangezien ik daar niks over gehoord heb. Ook de andere geven weer andere problemen etc...Patrick schreef:Goede kans dat je veel niet kunt veranderen. Die validator is ook super-strict. Maar wel correct. Het helpt mij altijd om mijn frutsels te checken, zowel op het werk als thuis. Heel leerzaam ook trouwens om dat een keer te doen!
Ik weet nu alleen niet of het zo beter is?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Greetz... Robin
Binnen IE 6.0 doet alleen het kader het. Geen plaatjes en de tabs pakken niet uit.
George
George
- Robin
- Forumlid
IE is ook het grootste probleem maar IE6 is sterk achterhaald voor dit moment, en wat ik weet de minst ondersteunende van CSS en PHP waar Wordpress grotendeels mee werkt.george013 schreef:Binnen IE 6.0 doet alleen het kader het. Geen plaatjes en de tabs pakken niet uit.
George
Greetz... Robin